Červen 2009

30. červen

30. června 2009 v 11:26 About me
Ahoj :-)

Před chvilkou jsem dorazila ze školy. Vstávala jsem o půl 6, abych mohla jít do vany. Jakože fakt super, dveře navlhly, takže se sekly a nešly otevřít. Vzbudila jsem kvůli tomu třískání s dveřmi i segru, která mi s tím pomohla. Asi za 10 minut jsem se dostala ven. Už jsem se bála, že tam zůstanu. Naši nebyli doma. Teda jen babi, kterou jsem taky vzbudila. Už se mi to jednou stalo. Jsem tam trčela 3 hodiny. Taťka musel mírně rozbít dveře. Do školy jsem se vydala v sukni a v botech na podpatku, takže mám zase puchýře na nohou. Po škole jsme šli se třídou do pizzerie. Daly jsme si s kámoškou pizzu na půl. Měla jsem v plánu jet zítra s holkama na chatu. Hodně jich to zrušilo, kvůli toho, že tam neteče pitná voda. Od kámošky taťka tam vezl kanistry s vodou. A já to mám dneska dostat, takže by to s hygienou bylo dost blbé. Na vysvědčení jsem měla tři 3 a jednu 4 z biologie. Naštvala mě 3 z dějepisu, ale na druhou stranu mě překvapila 2 z češtiny. Konečně jsou prázdniny, ještě by to chtělo slunce.

Snídaně: jogurt Dobrá máma120g, 4 sušenky Bebé50g=1361 kJ

Svačina: půlka šunkové pizzy190g=1083 kJ (není přesné)

Oběd: čočková polévka

Svačina: banán100g, nektarinka90g=535 kJ

Večeře: 4 celozrnné toastové chleby, 2 plátky sýra, 4 plátky šunky, rajče

Pití: ovocný a zelený čaj, Magnesia

Mám mírně špatnou náladu. Odpoledne jsem to dostala, bolí mě hlava a taky trochu břicho. Na půl hodiny jsem usla. Segra psala mamce sms, ať nás na příští týden objedná ke kadeřnici, tak doufám, že bude mít volno. I když vůbec nevím, jak se chci nechat ostříhat.

Mamka mi dala za vysvědčení gumové bonbóny, Milku a Kinder čokoládu. Bonbóny mi už snědla segra a do Kinder čokolády už se taky pustila. xD A to přitom dostala to samé v pátek.

29. červen

29. června 2009 v 8:54 About me
Ahoj :-)

Včera jsem nemohla kvůli bouřce usnout a tak jsem poslouchala staré písničky na mobilu. Usla jsem až kolem 12. Za to ráno se mi vůbec nechtělo být v posteli. Jsem vstala ještě před 8. Jsem ráda, že máme ředitelské volno. Zítra si jdu pro vysvědčení. Se mi nebude chtít v 6 hodin vstávat. Dnes ráno jsem hledala v energetických tabulkách, které ovoce má nejméně kJ, abych si ho mohla dát k snídani. Takže jsem si teď ráno šla natrhat rybíz. Jsem tam měla strašné trauma z pavouků. Jsem se rozhodla, že si to dnes spočítam. Jelikož mamka je v práci, tak mě aspoň neuvidí, jak si to vážím. Jenže nevím jak s obědem. Budu mít opět hovězí guláš. To asi nepůjde, takže error. Včera jsem posilovala břišní svalstvo. Dnes asi budu taky. Měla bych se ještě zaměřit na pitný režim, jelikož trochu pokulhává.

Snídaně: ovesná kaše ( ovesné vločky50g, polotučné mléko100ml, rybíz120g)
= 1144 kJ

Svačina: jablko120g, mrkev40g, citrónová šťáva = 388 kJ

Oběd: čočková polévka, hovězí guláš se dvěma knedlíky

Svačina: jogurt Dobrá máma banánová120g, nektarinka90g= 576 kJ

Večeře: špíz s bramborem (žampiony, rajče, okurka)

Pití: Magnesia, zelený čaj

Před chvilkou jsem se byla se segrou a se psem projít. Venku je nechutné dusno jakoby.

28. červen

28. června 2009 v 8:46 About me
Ahoj :-)

Docela se divím, že jsem včera dokázala jíst jen samé jogurty. Ne že by mi po nich bylo zrovna nejlíp, ale tak dalo se. Snědla jsem něco málo přes 3000 kJ. Jsem totiž ještě vypila půl litru mléka. Jen jsem večer byla nějaká unavená. A před spaním jsem obdivovala mé ploché břicho. xD Ráno jsem si ze zvědavosti stoupla na váhu. Půl kila je pryč. Tzn. že vážím 63 kg. Dneska už budu mít normální jídelníček. Jogurt už nechci ani vidět. Zjístila jsem, že někdo, kdo mě trochu zná. Nejspíš jen od vidění, objevil můj blog. Neřeším to. Ráno tu byla hnusná bouřka. Už dvakrát mi to vyplo pc, takže se divím, že to tu vůbec dopíšu. Dnes mě asi čeká opět nudný den. Už nechci takové počasí.

Snídaně: ovesná kaše ( ovesné vločky, mléko, rozinky, banán, kakao)

Svačina: nic

Oběd: zeleninová polévka, hovězí guláš se dvěma knedlíky

Svačina: jahody, broskev

Večeře: kuřecí řízek s brambory

Pití: zelený čaj

27. červen

27. června 2009 v 9:33 About me
Ahoj holky :-)

Včera večer jsem měla na něco strašnou chuť. Můj žaludek vydával divné zvuky od hladu. Raději jsem šla dřív spát, nebo bych fakt něco snědla. Ráno se mi nechtělo z postele, jsem se v ní převalovala do 9. hodiny. Má ranní váha mě překvapila. Je tam asi 63,5 kg. Divím se po té středeční a čtvrteční přejídačce na školním výletu. Od včerejška je u nás na návštěvě babiččina sestra. Venku je stále hnusně. Není co dělat. S Capy jsem se rozhodla mít dnes jogurtový den. Tak jsem zvědavá, jestli to dodržím. Doufám, že mamka neudělá nic dobrého k obědu. Bych to jinak snědla.

Snídaně: jogurt Dobrá máma banánová

Svačina: jogurt Dobrá máma jahodová

Oběd: jogurt Dobrá máma banánová

Svačina: jogurt Dobrá máma banánová

Večeře: jogurt Dobrá máma banánová

Pití: mléko, zelený a medový čaj

Sotva jsem se rozhodla udělat jogurtový den, tak přemýšlím, jestli to rozhodnutí je správné. Myslím, že projednou mi to neuškodí. Na druhou stranu zase nevím, jestli to celý den vydržím jen s jogurty. Já potřebuju i ovoce a zeleninu. A taky se má postava skoro nejezením vůbec nezmění. Prostě musím víc cvičit a ne přestat jíst. Takže kdyby se v mém dnešním jiídelníčku objevilo i něco jiného než jogurt, tak to znamená, že se nakonec žádný jogurtový den nekonal. :-) Zamyslet se nad tím mě donutil článek, který napsala klaruška.

Krize a ještě jednou krize. Na oběd se dělá hovězí guláš. Kdybyste cítily tu vůni co se sem táhne z kuchyně. :-(

26. červen

26. června 2009 v 14:24 About me
Ahoj :-)

Včera jsem od toho hamburgeru snědla už jen dvě rajčata. Od 4 hodin jsem spala. Kolem půl osmé jsem se vzbudila. Chvíli koukala na tv a pak spala dál. Ráno se mi vůbec nechtělo vstávat. Pořád jsem byla unavená. Ve škole jsme odevzdali omluvné listy. Pak jsme asi 5 minut čistili lavice od žvýkaček a pak stěny chlebem. Dívali jsme se na film Puberťáčka. Vůbec mě to nebavilo, jsem u toho málem usla. Totálně jsem se tam do půl 12 nudila. Po škole jsme šly s kámoškama do obchodu Zdravá výživa, jelikož má spolužačka přišla do školy se slovy, že se začala stravovat jako já. Prý pije neslazené čaje a minerálky a jí zdravě. Jsem z ní fakt nemohla. Koupila si Chalvu a broskev a dvě meruňky. Všechno snědla na nádraží. Já pak šla na bus a potom 2,5 km pěšky domů. U oběda jsem mírně usínala a luštila křížovky. Strašně mě to počasí uspává.

Snídaně: 2 chleby s uzeným sýrem, banán

Oběd: zeleninová polévka

Svačina: jogurt Dobrá máma banánová, broskev

Večeře: 2 toastové celozrnné chleby s lučinou, 2 plátky šunky

Pití: ovocný, zelený, medový a bylinkový čaj

Má sestra dostala za vyznamenání ve škole bonboniéru ve tvaru notebooku. xD

25. červen

25. června 2009 v 13:48 About me
Ahoj :-)

Předem se omlouvám, ale tento článek bude asi dlouhý. Pokusím se to zkrátit. Hned ráno jsem se lekla, že kámoška na zastávku nedorazí. Přišla těsně, když přijel bus. Pak si šla zakouřit a nakonec jsme čekaly v čekárně na nádraží na vlak. Museli jsme 3x přesedat. Dorazili jsme na místo za deště. Čekali jsme dokud nám nepřidělí chatky, mezitím jsem snědla můj řízek. Chatky byly docela v pohodě, dokonce měly dvě patra. Z volejbalového hřiště byl menší bazének. Pak přestalo pršet, dokonce na chvíli vysvitlo slunce. S kámoškou jsme se vydaly hledat wc, čekala jsem na ní před budovou. Přišel tam za mnou nějaký kluk z jiné školy. Začal na mě mluvit a já mu nerozumněla ani slovo. Mohlo mu být nanejvýš 15. Naštěstí mi dal pokoj. Po 15 minutách za náma přišel a začal do nás hučet, že nějací kluci po nás chtějí, ať si zapneme bluetooth, že nám prý pošlou techno. Jsme se mu vysmály a poslaly ho někam. Pak jsme seděly na lavičce před chatkou. Kluci vedle měli nahlas repráky a přišli si sednout za náma. Tak jsme tam asi dvě hodiny kecali, fotili se. Nakonec šla kámoška půjčit balón a tak hráli fotbal na mokré trávě. Kámoška byla špinavá fakt jako prase. xD S pár lidmi jsme šli na krokety do restaurace. Pak jsme hráli u nás v chatce karty. Bylo nás tam asi 8, docela sranda. Po večeři jsme hrály s kámoškou karty samy. Pak jsme četly časáky typu Cosmopolitan, Cosmopolitan girl, Dívka, Lovestar no opravdu zábavné. Asi v 9 hodin nás to přestalo bavit, tak jsme se odebraly vedle do chatky. Pořád jsme si povídaly. Já byla tak přejezená, že jsem měla totálně nafouklé břicho a celou noc mě bolelo. Jsem se pak odebrala napít, venku jsem viděla kámošky. Zašla jsem za něma. Seděly tam s nějakým klukem, který se představil jako Lukáš. Ještě se ptal odkud jsem. Mírně jsem se tam zdržela a pak se šla napít do naší chatky. Otevřu dveře, rožnu a kámoška si tam na sebe dává triko a cucá se s nechutným cizím blonďákem. Jsem řekla sorry, napila se a raději hned prchla. Celá vychlamaná jsem odešla a kámošky před chatkou se mi chlamaly a ani mě nevarovaly. Docela trapas. xD Opět jsem se usadila u kámošek, které toho Lukáše dotáhly do chatky. Byl mírně namol a nemohl si zapamatovat našich 8 jmen, pořád to tam opakoval dokola no hrůza. Dokonce k nám tu flašku s pitím dotáhl. Kámoška ho rázně vyhodila, že alkohol nechce ani vidět. Potom jsme v chatce zůstaly asi 4 a povídaly si dál. Sem tam za námi někdo přišel. Pak kámoška vyprávěla různé historky. O půl druhé jsem na 15 minut usla a zase se probudila. Dál jsme kecaly. Chtěly jsme jet nonstop, ale nakonec jsme to kolem 4. hodiny ráno zabalily. Já usla s kámoškou v posteli v oblečení a další dvě ležely hned vedle. Probudila jsem se v 6 hodin, jakoby mě přejel tank. Čekala jsem až se probudí někdo další. V 8 hodin jsme šly na snídani. Tam jsme rozhodli, že pojdeme domů dřívějším vlakem. Jeden vlak nám nejel a tak jsme jeli Pendolínem a to bylo na celém výletě to nejlepší. Jela jsem v něm totiž poprvé a fakt jsem si to užila. :-) Viděli jsme vylitou Odru. Vypadalo to hrozně. Pak jsem chvíli čekala na bus domů a nakonec šla 2,5 km pěšky. Jsem totálně unavená, takže dnes půjdu asi brzo spát.

Teď vám povím, co jsem za ty dva dny všechno snědla. Se zhrozíte. Fakt jsem se maximálně přejedla. Víc už to ani nešlo. Včera jsem si dala na snídani jogurt Dobrá máma banánová s Bebéčky a mlékem. Pak jsem měla 2x řízek s chlebem, 2 Bebéčka, 2 jablka, banán, krokety, hranolky s kuřecím masem na večeři. A pak postupně vše, co mi kdo nabízel. Což bylo lízatko, další dvoje Bebéčka, Telka, 1 a půl šátečku, lentilky, perníčky no prostě katastrofa. Jíst jsem skončila o půlnoci a řekla si, že dnes už nic sladkého jíst nebudu. Na snídani jsme měli šáteček tvarohový, 2 rohlíky se šunkou a sýrem a k tomu slazený čaj. A na svačinu jsme ještě dostali hamburger se slazenou minerálkou. Dnes už míním jíst jen ovoce a zeleninu, tak snad to výjde. Nebojte zítra už fakt plánuji jíst normálně.

Ehm

24. června 2009 v 6:23 About me
Ahoj

Včera jsem totálně nemohla usnout. To mám za to, že spím přes den. Vstávala jsem o půl 6 a šla do vany. Teď snídám. Na výlet jsem nachystaná. Venku je totálně hnusně. Vůbec se mi nechce ven. A ješte k tomu budu hodinu čekat s kámoškou na vlak. Jsem fakt zvědavá, co tam budeme dělat, ale tak já mám školní výlety ráda. Tak se zatím mějte. Zítra odpoledne se vám ozvu. :-)

23. červen

23. června 2009 v 13:24 About me
Ahoj :-)

Jakpak se daří? :-) Jsem včera byla nějak unavená a šla jsem si lehnout už v 9 hodin. Uvařila jsem si medový čaj a luštila křížovky. Stejně jsem usla až kolem 11. :-( Ráno se mi pro změnu nechtělo vstávat. Ve škole jsme rozebírali tu naši akci na chatu do Hodslavic. Kámoška už tvořila jídelníček. Jsme se nasmály. xD Jede nás tam asi 8 na 3-4 dny a na kalbu má pak přijít asi dalších 20 lidí. No fakt jsem na to zvědavá. Další hodiny byla totální nuda. Vzala jsem si do školy křížovky a tak jsme luštili. xD Naštěstí jsme měli jen 4 hodiny (jen do půl 12). Poslední hodinu nám třídní rozdala fotky. No hrůza, ta fotka je nějaka moc zaostřená či rozmazaná, bo co s tím je. A já tam samozřejmě vypadám strašně. A ještě nám oznámila, že v pondělí budeme mít ředitelské volno a v úterý si normálně příjdeme pro vysvědčení. To je postavené na hlavu. Domů jsem se dostala po půl jedné. Jsem šla opět z jedné zastávky 2,5 km pěšky. Zítra jedeme na dva dny na školní výlet do Budišova nad Budišovkou do campu. Budeme bydlet v chatkách. Jsem zvědavá, co tam budeme v takovém počasí dělat. Takže se vám zítra bohužel neozvu.

Snídaně: jogurt Dobrá máma banánová, 4 sušenky Bebé, jahody

Oběd: kuřecí maso s žampiony a rýží

Svačina: tvarohový dezert čokoládový

Večeře: 3 celozrnné toastové chleby s plátkovým sýrem, rajče

Pití: mléko, zelený čaj, voda

Má odpolední svačina byla totálně kalorická. Mělo to na 100 gramu 650 kJ a já snědla 200g takže hrůza. Já vím, ale bylo to strašně dobré. Po 4. hodině jsem usla a spala do půl sedmé. Pak mi babi nachystala večeři. Potom jsem se šla sbalit na výlet. Si skoro vůbec nic neberu, není co. Jsem si dnes oblíbila písničku od Black eyed peas I gotta feeling a poslouchám ji pořád dokola.

22. červen

22. června 2009 v 15:28 About me
Ahoj :-)

Večer jsem nemohla usnout. Pořád jsem nad něčím přemýšlela. Usla jsem něco po 11. hodině. Ráno jsem úplně v pohodě vstala v 6 hodin. Pustila si rádio a šla snídat. Celou noc jsem se totiž těšila na babičinou bábovku, ke které jsem si dala mléko. Mou cestu na autobus mi kazil déšť. Nesnáším, když pak musím v buse držet mokrý deštník. Pak jsem totiž mokrá i já. Ve škole byla ze začátku hrozná nuda. V matice si profesorka opět zalezla do kabinetu. Já přinesla kámošce na přečtení Dietu a tak jsme si v ní listovaly. Jedna spolužačka to začala nazývat inteligentním časopisem. V češtině měla kámoška referát na Nebezpečné známosti. Že bych si to někdy taky přečetla? V těláku jsme opět nic nedělali, protože se naše tělocvičny opravují a tak jsme si opět listovaly v Dietě. Tentokrát se přidala další kámoška. Pak jsme v té šatně pronásledovaly pavouka. V dějepise jsme se dívali na historický film. V biologii jsme se ještě učili. :-( A v zemáku byla totální nuda. Kámošky plánují jet 1. července někam na chatu, tak asi pojedu s něma. Chtějí tam 3. den udělat nějakou kalbu. Takže uvidíme, co z toho bude. xD A to nejlepší nakonec. Měli jsme ajinu. Ta byla fakt boží, nejenže mi dal na vysvědčení 2 z ajiny, ale taky jsme z něj dostali, že se o víkendu oženil. xD Jsme se nasmáli. Nj..ten prstýnek, co má na prstě jen tak nezakryje. Pak jsme se dívali na boží seriál Wallace and Gromit. Jsem z toho fakt nemohla. zde odkaz

Snídaně: 2 malé kousky bábovky, 4 malé chleby s uzeným sýrem

Oběd: kuřecí maso s žampiony a rýží

Svačina: tvarohový dezert jahodový

Večeře: 2 toasty ( ne celé)

Pití: mléko, ovocný čaj, zelený čaj

Dnešní jídelníček je totálně hrozný. :-(

Boží. Pohádala jsem se s našima. Segra si nechala v obývaku na stole talíř s vaječinou a s chlebem. Jakože už to jíst nebude. Samozřejmě se jí do toho pustil pes a matka po mě začala řvát, proč jsem to nedala pryč, že jsem totálně lína a kdo ví, co ještě. Jsem se naštvala a hodila talíř na zem. Ten se rozbil a teď matka vysává obývak. Pak po mě začala řvát znovu. Tak jsem po ní hodila zbytek mého toastu. A řekla jí své a odešla jsem. Matka začala brečet. Pak se s ní taťka zavřel v obývaku a začal se jí zastávat. Že za to můžu já, že už jsem taková a že si mě nemá všímat. :'( Je mi hrozně. :-(

21. červen

21. června 2009 v 8:57 About me
Ahoj :-)

Docela mě včera zamrzelo, že mnohé z vás buď ruší blog, nebo na něj nepíši. :-( Včera jsem se tedy mírně nudila. Uklidila jsem si pokoj, pak jsem dělala salát k obědu, byla u pc, koukala na tv a chvíli i cvičila. Prostě nuda no. Taky jsem hledala recept s žampiony, které jsem si chtěla dát včera na večeři, ale nakonec z toho sešlo. Tak snad je budu mít dnes. Váha mě dnes potěšila, je tam 63 celých něco, ale tak byla jsem ještě v pyžamě. xD Za chvíli si půjdu dát snídani. Taky si chci opět zacvičit. Dnes bude další nudný den. Do školy se mi zítra nechce, máme vyučování do třičtvrtě na 3 a když si představím, že nebudeme nic dělat. No jakože fakt boží, se tam unudím k smrti.

Snídaně: jogurt Dobrá máma banánová, 4 sušenky Bebé čokoládové

Svačina: meloun

Oběd: kuřecí polévka, kuřecí maso na žampionech s rýží (to byla mňamka a to jsem neměla ráda houby)

Svačina: tvarohový dezert meruňkový, nektarinka, banán

Večeře: šmakoun s bramborem, plátek sýru, rajče

Pití: zelený čaj, Magnesia

20. červen

20. června 2009 v 9:25 About me
Ahoj :-)

Jakpak se daří? Jsem včera v 8 hodin večer usla u tv. A přesně jak začala Catwoman, tak jsem se vzbudila. Je to boží film. Ta ženská má úplně nádhernou postavu. Spát jsem šla tedy až chvíli po půlnoci. Vzbudila jsem se v 6 hodin. To bylo ale brzo na to abych vstávala. Vstala jsem až v 9 hodin. Dnes mám v plánu si po dlouhé době uklidit v pokoji. Jinak mě asi čeká těžká nuda. Venku je pořád hnusně. Prostě o ničem. :-( Asi si dnes trošku víc zacvičím. :-)

Snídaně: jogurt Dobrá máma banánová, 4 sušenky Bebé

Svačina: jablko

Oběd: zeleninová polévka, zapékané brambory, salát

Svačina: zapékané brambory :-(

Večeře: jogurt Dobrá máma banánová, jahody

Pití: Magnesia

HŘÍCH!!: OPĚT VEČER JABLKO

19. červen

19. června 2009 v 13:57
Ahoj :-)

Včera jsem měla v pokoji celý den otevřené okno. Večer si jdu lehnout a po zdi lezl úplně hnusný pavouk. Jsem kvůli něj nemohla usnout, jsem pořád čekala, až mi spadne na obličej. xD Hnusná to představa. Ráno jsem vstala dřív a pak jsem měla spoustu času. Venku bylo pěkně, takže jsem si vzala triko na ramínka. Mikinu jsem nechala doma. Ve škole mi pak byla zima. Z ajiny jsem nakonec písemku psát nemusela. V češtině vyzkoušel ještě pár lidí, jinak byla nuda a nic se nedělo. Po škole jsem opět spěchala na bus. Samozřejmě jsem zmokla. Nevím, co dnes budu dělat, když venku prší. Mamka mi koupila šmakouna. Dnes asi shlédnu Zoufalé manželky a budu se nudit.

Snídaně: celozrnná bageta s uzeným sýrem, jablko

Svačina: banán

Oběd: zeleninová polévka, krabí tyčinky s bramborem, salát (salátová okurka, červená paprika, rajče, balkánský sýr)

Svačina: salát, meloun

Večeře: kukuřice, celozrnná bulka s lučinou a uzeným sýrem

Pití: zelený čaj, Magnezia

Myslela jsem, že krabí tyčinky budou chutnat jako maso, ale chutná to spíš jako těsto. K večeru jsem si vařila kukuřici ve slané vodě. Chvíli mi to chutnalo, ale pak jsem se toho asi přejedla. Prostě mi to v půlce přestalo chutnat, tak jsem ji dala mamce dojíst.

18. červen

18. června 2009 v 13:51 About me
Ahoj :-)

Dneska ráno se mi vůbec nechtělo vstávat. Už od včerejška jsem plánovala, že vstanu dřív a udělám si ovesnou kaši s jahodama, jelikož mám na ni už dlouhou dobu chuť. A zase nic. :-( První dvě hodiny jsme měli tělocvik. Zase jsme hráli baseball. Byla to sranda. xD Jsme totiž hráli i s klukama. V ajině jsme hráli hry. Zítra ještě budeme psát písemku a všichni, nejen ti co mají nerozhodně. Se mi to nechce učit. :-( V ruštině jsme se dívali na jakýsi debilní film. Vůbec mě nebavil. A v matice jsme se neučili, profesorka si zalezla do kabinetu a já jsem se šla s kámoškou potají přezout, abych stihla dřívější bus. Mamka dneska děla zase nákup. Tak jsem ji včera psala seznam, co chci nakoupit. Budu mít meloun a kukuřici. xD Teda doufám v to.

Snídaně: 4 chleby s uzeným sýrem (opět začátek chleba)

Oběd: kuře se zelím

Svačina: pár jahod, jogurt Dobrá máma banánová

Večeře: celozrnná bulka, sýr Cottage, 2 rajčata

Pití: ovocný a zelený čaj, Magnezia

HŘÍCH!!: večer jsem si vzala kousek papriky

Jsem nějaká přejezená. :-( Mírně mě bolelo břicho, nevím z čeho, ale už je to OK. :-) Náhodou jsem doma objevila dvě knížky s názvem Dieta. Asi se dám do čtení. xD A taky si musím sehnat recept, abych si mohla udělat zítra tu kukuřici. :-)

17. červen

17. června 2009 v 7:41 About me
Ahoj holky :-)

Dnes jsem si hezky spinkala v postýlce do čtvrt na 8, pak už se mi v ní být nechtělo. Na to EKG jsem objednaná na 12. Vůbec se mi tam nechce. Nevím proč, ale mírně se tam bojím. Asi proto, že tam jdu sama. Tak snad to nějak přežiju. Ani snídat se mi nechce. O půl 11 musím vyjít na autobus, jelikož jdu na něj 2 km pěšky. Bo od nás nic nejede, teda jede, ale moc brzo. Měla bych se vrátit o půl 2. Teď půjdu do vany a pak nejspíš snídat no.

Snídaně: jogurt Dobrá máma vanilková, 4 sušenky Bebé

Svačina: 2 jablka

Oběd: kuře s rýží

Svačina: jogurt Dobrá máma vanilková

Večeře: kuře se zelím

Pití: ovocný čaj, voda, mléko, čaj Puerh, zelený čaj, vitamín C (Už nevím, co pít. Nic mi nechutná :-()

HŘÍCH!!: HRST POPCORNU

Takže jsem se prošla, cestou tam mi bylo docela horko. V čekárně jsem seděla půl hodiny. Vejdu dovnitř a na praxi tam byl nějaký 18ti letý kluk. Já tam byla nahoře bez, jakože děs. Sestřička na mě, že jsem nějaká opálená, jestli prý nechodím do solárka. Taky mě vážila. V třičtvrťácích jsem měla 63,9 kg. :-) Vše je v pořádku, jen si prý mám někdy počítat tep, bo jsem ho měla nějaký divný. xD Pak jsem čekala třičtvrtě hodiny na bus. Jsem si říkala, že si dám zmrzlinu. Nakonec jsem si ji nedala, protože jsem si vzpomněla, že držím "dietu". xD

16. červen

16. června 2009 v 15:37 About me
Ahoj :-)

Konečně mám docela dobrou náladu. Z chemie mi dala 2 a ani mě nechtěla zkoušet. V Zsv se ještě rozhodla zkoušet, já se na to ani nepodívala, vyzkoušela asi 8 lidí a mě zase ne, docela se divím. O velké přestávce jsem šla psát písemku z výtvarky do kabinetu. Profesorka mi nadiktovala 6 otázek, mám pocit, že nemám ani jednu dobře, ale nevadí no. Hold budu mít 2 z výtvarky. xD Z češtiny chce ještě v pátek zkoušet, doufám, že mě ne. Z ajiny jsem dnes dostala 1, takže už možná páteční test psát nebudu. Zítra nejdu do školy (i am so happy xD). Jdu na EKG, ne že by se mi tam chtělo. Ještě k tomu jsem si koncem května měla jít měřit tlak, ale nešla jsem. Se mi nechtělo, vždyť jsem tam letos byla aspoň 5x. Bude jí to muset stačit. Jsem zvědavá, co řekne na to, že ten tlak byl pokaždé jiný. xD V podstatě se tento školní rok už nemíním na učení vůbec kouknout. Budu se flákat xD Ehm..to dělam celý rok, ale nevadí. S mým hubnutím jsem na tom opět špatně. Nechce se mi cvičit. xD Zase ta lenost. :-( A opět vůbec nedodržuju pitný režim. Já prostě nejsem schopná za den vypít 2 l. Po škole jsme šli s kámoškou na kompy (mezitím, co jsme čekaly na bus). Jsem tam měla totálně dost. 12 letí kluci tam koukali na porno a profesor je zdrbal. xD

Snídaně: 2 chleby s uzeným sýrem, banán

Svačina: 2 jablka

Oběd: rýže s kuřecím masem, paprika

Večeře: vaječina, chléb, 2 rajčata

Pití: ovocný a zelený čaj

HŘÍCH!!!: VEČER V 9 HODIN JSEM SNĚDLA 6 JAHOD A JABLKO

Mám na sebe zlost:-( A taky mám pocit, že se mých špeků nikdy nezbavím. Se na sebe nemůžu ani podívat do zrcadla. Všude ty špeky trčí. Bych to nejraději uřízla. xD

15. červen

15. června 2009 v 16:38 About me
Ahoj :-)

Mám docela "naštvanou" náladu. Důvod? Štve mě škola a to pořádně. Dnes jsem v ní trčela do půl 4. Ve 4 jsem se vrátila domů. V češtině jsme psali SCIO testy, psali jsme je v aule, kde je přes 100 židlí. V každé řadě seděli 3 lidi, abychom neměli šanci opisovat. Schválně jsem si sedla úplně dozadu tzn. 15metrů od katedry. Takže jsme si mírně radili, docela sranda. On si ty testy pak prý oznámkoval 3 známkami. V tělaku jsme zase hráli baseball, jak mě ta hra už nebaví. Pak jsme měli opět češtinu, kde jsme psali písemku na literaturu. Prostě hrůza, zase si tam dal jeho úryvky z knih a měli jsme poznat o co go. Fakt boží no. Pak jsme měli biolu, kde byla nuda. Kámoška šla za profesorem biologie po škole, že si opraví 4 na vysvědčení. Přišla ubrečena na odpoledka, že to nedala. A že to asi ještě zkusí jednou. Potom jsme měli zeměpis, kde nám profesor oznámil, že ve středu píšeme písemku, jenže ja ve středu nebudu ve škole. A on jen tak začal vyhrožovat, že tomu kdo nepříjde ve středu do školy neuzavře klasifikaci. Hm..doufám, že to nemyslel vážně. V ajině jsme psali písemku na slovíčka, kterou mám doufám dobře. Zítra píšu písemku z výtvarky, ještě jsem se na to ani nepodívala. Vůbec se mi nechce, ani nemám pořádný zápis. A obrázky staveb na netu rozhodně hledat nebudu. A taky mi hrozí zkoušení z chemie. Minulou písemku jsem napsala na 3 a mám tam 2,428 tzn. mezi 2-3 a bojím se, že mě vyzkouší.:-( A to už má v plánu zkoušet 3 lidi. Fakt děs, ja už na to nemám nervy.:-(

Snídaně o půl 8: 6 chlebů se sýrem a šunkou xD (já vím, je jich moc, jelikož to byl začátek chleba), banán

Svačina o půl 1: banán

Oběd o půl 5: rýže s kuřecím masem, rajčatovopaprikový salát

Večeře: tuna popcornu, 5 plátků šunky, rajče (jsem měla nějaké divné chutě) xD

Večeře 2: menši jablko

Pití: ovocný a bylinkový čaj

Popcorn - pražená kukuřice

14. června 2009 v 15:40 Články
Zaujal mě článek o popcornu z knížky Jídlo jako lék od E. Mindella.

Fakta- Začínate-li omezovat nadbytečné kalorie a tuky ve stravě, nejčasteji příjdou první na řadu tzv. potraviny k zakousnutí (snack). Bramborové či kukuřičné lupínky, sýrové oplatky a křupky a další doborty plné tuku a kalorií a téměř nic jiného.Ale uklidněte se, protože existuje ještě jedna laskomina, která může být dokonce zařazena mezi "hvězdnou stovku" - pražené kukuřice (popcornu). Nové, dietnější typy této známé potraviny, které mají nižší obsah sodíku než dřívější druhy, jsou pro vás skutečně výhodné. V závislosti na značce, porce o velikosti 3 šálků poskytne zhruba 3 g dietní vlákniny, 3 až 4 g tuku a méně než 100 kalorií. Pro srovnání v pouhých 10 g bramborových lupínků je asi 53 kalorií (222kJ), 3,5 g tuku a jen velmi malé množství vlákniny (a nezapomeňte na skutečnost, že téměř nikdo neskončí u 10 g). Máte-li pocit že byste něco zakousli, popcorn je tou nejlepší volbou.

Možný přínos- Zmírní touhu po něčem na zub,,,,ale nenaplní váas tukem a kaloriemi.

Asi začnu konzumovat popcorn, když budu mít na něco chuť.

14. červen

14. června 2009 v 10:25 About me
Ahoj :-)

Jakpak se máte? Dívaly jste se na ten horor včera večer na Nově? Na Jeskyni. Segra pořád tvrdila, že to žádný horor není. Mě se ale v noci docela blbě usínalo. Vstala jsem v 9 hodin, udělala si snídani a půl hodiny zase hrála The Sims 2. Učit se mi absolutně nechce, pořád to odkládám. Mám se naučit celý školní rok českého jazyka. Jak mluvnici tak i literaturu. A to jsem chtěla mou neúplnou 3 stáhnout na 2. Takže zase nic. Odpoledne se chci opalovat, tak doufám, že venku bude tepleji než je teď. Včera jsem hodinu cvičila dance aerobic, pak chvíli p-class a chvilku posilovala břicho, stehna a boky. Dneska si chci dát opět dance aerobic. Strašně mě to totiž bavilo. Jsem chtěla jít se segrou a se psem včera na procházku, ale nedokázala jsem segru překecat. Naši jeli na chatu, takže je doma klid.

Snídaně: ovesná kaše (ovesné vločky, rozinky, 2 banány, mléko)

Oběd: rýže s kuřecím masem, pažitka, 1 rajče, kousek červené papriky

Svačina: ovocný salát (kiwi, banán, černý a červený ribíz, jahody, broskev, citronová šťáva)

Svačina 2: jogurt Dobrá máma vanilková

Večeře: celozrnná bageta s lučinou a se šunkou

Pití: voda, voda s citrónem, mléko

Dnes jsem toho snědla nějak moc. :-(

HŘICH!!!: o půl 7 jsem si dala tunu popcornu..