Červenec 2009

Jídelníček na táboře

28. července 2009 v 15:54 About me
1. den

jogurt Dobrá máma, 4 sušenky Bebé
rajská polévka, řízek s bramborem, rajčatovo-okurkový salát
2 kousky meruňkové buchty
1 toast s kuřecím masem
2 chleby s řízkem
kousek melounu
necelé bonbony Mentos
pár brambůrek
pár malých kousků buchty
půlka chleba se šunkou

2. den

4 Bebé
1 chleba se salámem
tyčinky
hovězí polévka, guláš s knedlíky
tyčinka s polevou
3 palačinky
2 palačinky

3. den

2 chleby s pomazánkou z vajíček
siesta
brambůrky, tyčinky
kuře na kari, rýže, česneková polévka
2 obložené chleby
jogurt s rohlíkem
mini čokoláda

4. den

kousek čokolády
pár bonbonů
6 kousků vánočky
půlka banánu v čokoládě
gulášová polévka, květák s bramborem
tatranka
pár brambůrek, barevný popcorn
večeři nevím

Další dny jsem už raději nepsala. Bylo toho fakt hodně. Divím se, že jsem přibrala jen necelé 2 kila.

28. červenec

28. července 2009 v 14:19 About me
Ahoj :-*

Jsem zpět. :-) Bylo opravdu nádherně. Podrobnosti napíši asi až v neděli. Přibrala jsem asi 2 kg, ale to bude snad zase ok. Jedla jsem v podstatě pořád. První 4 dny jsem si psala jídelníčky a pak jsem to vzdala, jelikož toho bylo opravdu hodně, hlavně samé sladkosti. Zítra odjíždím s rodiči stanovat na Jižní Moravu, vrátím se v sobotu večer. A od neděle začnu jist zase hezky.

19. červenec

19. července 2009 v 9:30 About me
Ahoj :-)

Bože to je den. Nejenže prší, ale už od rána má matka se segrou dělají kravál, jelikož se hádají. Má drahá sestra není schopná si najít průkaz zdravotní pojišťovny. Snad už jsem dobalila poslední věci, vše se mi tam vlezlo, jelikož netáhnu žádné sladkosti. Uáá ony společně čistí aquarium. V 1 hodinu máme sraz. Teď ještě půjdu do vany, chvíli budu tu a pak budu obědvat. Nechce se mi do toho počasí. Snad si to užiju.Takže se tu mějte fajn a příští úterý se tu objevím. :-) Doufám, že přijedu s mými 62,5 kg. xD

18. červenec

18. července 2009 v 11:43 About me
Ahoj :-)

Včera jsem se sbalila na ten tábor. Dalo mi to zabrat, nevěděla jsem co si vzít a co ne. Stejně toho táhnu nějak hodně. Sice se mi tam pár věcí ještě vleze, ale to volné místo nechávám na náhradní obuv. Kdybych v mých botech měla náhodou mokro. Už se nemůžu dočkat, půjdeme i do lanového centra. Sice jsem už v jednom byla, ale stejně se těším. Večer jsem se segrou koukala u babi na tv a ona každé uvařila 3 druhy čaje. V 10 hodin jsme šly spát do stanu. Spali jsme tam i se psem. Každou chvíli jsem byla vzhůru. Pes štěkal, protože slyšel jiného psa, pořád se přemisťoval z místa na místo, pak se mi zase chtělo na wc, pak mi bylo horko. O půl 8 nás vzbudil taťka, jelikož chtěl, ať segra jede do města pro ty sportovní boty. Já se šla domů koukat na tv, u které jsem usla a spala do půl 12. xD

Snídaně: jogurt Dobrá máma banánová, 4 sušenky Bebé

Svačina: jogurt Dobrá máma banánová, malá meruňka

Oběd: rajská polévka, květák s bramborem, rajčatovo-okurkový salát

Svačina: jogurt Dobrá máma banánová

Večeře: 4 rice cakes se sýrem a šunkou, 4 rajčata

Pití: Acidofilní mléko, Magnesia, zelený čaj

Asi stanuju

17. července 2009 v 16:39 About me
Elektřina nám nakonec celý den jde. Takže jsem dopoledne byla zde. Odpoledne segra venku čistila spacák a karimatku a já si hrála se psem. Pak jsem si oblékla mé nové plavky a opalovala se, společně se segrou jsme se stříkaly hadicí. Dokonce jsme trošku postříkaly psa a on se urazil. xD Ráno nám přišel poštou stan a tak jsme ho stavěli na zahradě. Asi v něm dnes budeme spát, ať je sranda. Ještě se začnu balit na ten tábor, mamka mi akorát žehlí nové oblečení. Zítra chceme jet na přehradu, sice hlasí špatné počasí, ale doufáme, že bude teprve v Čechách. xD Já to vidím bledě, protože už teď jsou bouřky na Písecku. Se mi balit vůbec nechce, si zas vezmu miliony hader, se mi to ani nevleze do tašky. Segra bere kufr, tak k ní něco strčím. Už vidím, jak na zádech ještě potáhnu krosnu se spacákem a karimatkou.

17. červenec

17. července 2009 v 8:27 About me
Ahoj :-)

Po včerejším nakupování jsem se segrou opět hrála badminton. Potom jsme šly na procházku se psem, přitom jsme potkali naši sousedku a ta nás "vyslýchala". Večer jsem byla na pc a v 11 hodin šla spát. Mam alergii na komáry, nehorázně mě štvou. K těm mým fotkám: zhubla jsem v oblasti břicha, myslím že mít 68 cm v pase není zas taková hrůza. Jen stehna a zadek stále vypadají hrozně, jenže ty na fotce nejsou vidět. Příště se vyfotím zepředu a pak uvidíte, že důvod k hubnutí je. Dnes nám od 9 hodin nemá jít elektřina a půjde asi až od 5. Hh jsem zvědavá, co budu dělat. xD Zítra máme v plánu s taťkou něco podniknout, teda pokud bude pěkně, což nemá být. Asi se dnes začnu balit na tábor, v neděli jedu. Odpoledne nebo spíš večer chtěla segra, ať jdu s ní a s její kámoškou si zahrát tenis, tak jsem zvědavá, jestli z toho něco bude.

Snídaně: ovesná kaše (ovesné vločky, mléko, rozinky)

Svačina: meloun

Oběd: fazolová polévka, halušky se zelím a párkem O:-)

Svačina: nespočet malých meruňek, 2 rice cakes s lučinou a šunkou

Večeře: 4 rice cakes s lučinou a šunkou, okurek

Pití: mléko, Magnesia, 3 druhy čaje

HŘÍCH!!: 1,5 RAJČETE, ŘEDKVIČKA

Jsem toho dneska snědla strašně moc. :-(

Z nudy

16. července 2009 v 17:00 Mé fotky
Nj..jsem se těsně před odjezdem nudila no xD

Plavky

16. července 2009 v 16:46 About me
Právě jsem se vrátila z nákupu. Se segrou jsme jeli busem do Kopřivnice, strašné vedro v tom buse bylo. Pak jsme čekali na mamku, vlastně i na taťku. Mamka nás sponzorovala. xD Pak jsme šli nakupovat. První jsem šla se segrou na boty, ona si žádné nevybrala, já si koupila černo-fialové žabky. Konečně bo mé poslední mi rozkousal pes. xD A pak už jsem si jen kupovala věci na tábor, dvoje kraťasy - jedny fialové, druhé žluté, dvoje třičtvrťáky- fialové a černé, a fialové tepláky. Pak jsme dostaly žízeň. Tak jsme si šly koupit minerálku, segra chtěla slazenou, já neslazenou, tak jsem nakonec ustoupila a koupily jsme si Korunní mango. :-( Nakonec jsme se obě vrhly na plavky. Já si koupila černo-modré s páskem a segra černobíle. Oboje se mi líbí. Nesnáším nakupování v horku.

16. červenec

16. července 2009 v 8:38 About me
Ahoj :-)

Večer jsem na radu Ceady zkoukla komedii Zohan krycí jméno kadeřník. Docela sranda obzvlášť ten jeho "tanec". Potom jsem se segrou a s taťkou ležela v ložnici a kecali jsme o tom, jak cyklisty z běhu bolí nohy a že někteří cyklisté mají před nějakým závodem zakázané chodit. xD Bych chtěla vidět. Spát jsem šla asi v 11 hodin, stejně jsem nemohla usnout, protože tu byla pořád bouřka. V 5 hodin mě opět vzbudil taťka, tím že mi tam pustil psa a přišel mi otevřít okno. Vstala jsem před 8 hodinou a koukala na Óčko. Potom půjdu do vany a v 1 hodinu jedu se segrou do města. Chce si koupit nové sportovní boty a já se kouknu po plavkách.

Snídaně: ovesná kaše (ovesné vločky, mléko, rozinky, banán)

Svačina: 2 meruňky

Oběd: fazolová polévka, halušky se zelím a s párkem (ehm nic neříkam, prostě hrůza) xD

Svačina: opožděně rajče

Večeře: celozrnný rohlík, lučina, šunka, 2 rajčata

Pití: Magnesia, Korunní mango

HŘÍCH!!!!: MELOUN

Badminton

15. července 2009 v 18:57 About me
Po snídani jsem se koukala na HSM 3. Po obědě jsem se chvíli opalovala, luštila sudoku a půl hodiny hrála se sestrou badminton. Pak jsem zkoukla Hospodskou lásku a o půl 6 šla znovu hrát badminton. Segra tou pálkou praštila psa, jelikož ona pořád lítal za tím "míčkem" a segra se chtěla trefit do míčku, ale trefila se do psa. Takže chvilku kvičel. Byla to ale sranda s ní hrát, ze začátku se do toho málem netrefila, ale pak nám to šlo. Mě strašně žrali komáři, tak jsem se šla postříkat. O třičtvrtě na 7 nás vyhnala bouřka. :-( Dneska bylo děsné horko, fakt k nevydržení.

15. červenec

15. července 2009 v 8:44 About me
Ahoj :-)

Včera jsem si šla lehnout v 10 hodin, jelikož mě bolela hlava. Ráno kolem 5. hodiny mě vzbudil taťka, jelikož mi do pokoje pustil psa a ten po mě začal skákat. Pak jsem nemohla vůbec usnout, otravovali mě komáři. Nakonec jsem usla a vstala kolem 8. hodiny. Chvíli jsem se dívala na telenovelu Jsi můj život s Natálii Oreiro. Sice jsme to už viděla, ale nevadí. Přitom když jsem si dělala snídani mi bylo nějak divně. Prostě tu už je všude strašné horko a mě to nějak nedělá dobře. Se mi trochu točila hlava, špatně se dýchalo a tak jsem seděla na zemi v kuchyni a čekala až se mi ohřeje ovesná kaše. Dnes má být zase teplo. Nevím, jestli se budu opalovat. Asi zase zkouknu nějaký film a uvidím.

Snídaně: ovesná kaše (ovesné vločky, mléko, rozinky)

Svačina: meloun

Oběd: fazolová polévka, španělský ptáček s rýží

Svačina: jogurtový nápoj Activia (ne celý)

Večeře: celozrnný rohlík, bylinkový tvaroh, šunka, 2 rajčata, hrášek

Pití: voda, Magnesia, voda s citronem

Kolo 3

14. července 2009 v 20:30 About me
Dopoledne jsem se dívala na Báječný svět shopaholiků. Kolem poledne jsem se opalovala a pak zkoukla Marley a já. Z badmintonu sešlo, jelikož foukal vítr. V 6 hodin jsme s taťkou opět vyrazili na kolo. Jako první jsme jeli k jednomu splavu, kde si taťka neodepl botu ze zacvakávacího pedálu a spadl přímo na mě. Já se naštěstí udržela, jenže taťka mi řidítkem odřel stehno, takže tam zítra budu mít pěknou modřinu. Pak jsme jeli do slepé uličky, kde jsme šli asi 100 metrů kolem rybníků, kudy vedla mini cestička lemována kopřivami. Já byla v kraťasech a triku na ramínka, takže mám celé tělo poštípané od kopřiv. Taky tam létalo milion komáru. Prostě děs. Nakonec jsme se vrátili a jeli jinudy. Stále mi létaly mouchy do očí, takže si příště beru brýle. Ke konci jsem zvolila jinou cestu než taťka. On na mě chudák čekal, jelikož mi ujel. Nedočkal se a tak se vrátil kousek zpět. Nakonec 5 minut po mě dorazil domů. Vrátila jsem se po 8. hodině, celá zpocená a tak jsem hned zamířila do vany.

14. červenec

14. července 2009 v 9:40 About me
Ahoj :-)

Včera mě sestra vyhnala z pc v 9 hodin, protože tu měla rozkoukaný jakýsi film. Já si tu psala s kámoškou, co teď je v Itálii. Taky chci k moři. :-( Potom jsem se odešla k babi dívat na tv. Potom přišla i segra a babička dala na stůl brambůrky a telku a pořád mi to vnucovala. Naštěstí jsem si nevzala. Kolem 10. hodiny jsem u ní usla a v 11 jsem se odebrala dolů do pokoje. Vstala jsem v 9 hodin, bylo to snad poprvé, co má sestra byla dřív vzhůru než já. Dnes máme spolu v plánu hrát badminton, takže jsem na to zvědavá. Beztak se jí nebude chtít. Taky se chci v tom horku opalovat, jsem zvědavá, jak dlouho to vydžím.

Snídaně: Dobrá vláknina, mléko

Svačina: Dobrá máma čokoládová

Oběd: kuřecí polévka, rýže s játrou, okurek

Svačina: jahodový tvaroh

Večeře: 1 rice cakes, rajče

Pití: Magnesia, ovocný čaj

Kolo 2

13. července 2009 v 20:23 About me
Ráno jsem nevěděla, co budu celý den dělat. Psala jsem si s kámošem na icq a šíleně jsem se nudila. Zkoukla jsem Madagaskar 2 a pak se šla opalovat. Ve 3 hodiny přijel taťka z práce a navrhl mi projížďku na kole. Jsem skákala dva metry vysoko. Konečně se našel někdo, kdo by se mnou něco podnikl. Kolem 5. hodiny jsme vyjeli. Taťka samozřejmě vybral trasu do kopce. Jeli jsme přes lesy, všude bylo bahno. Já byla celá od bahna, kolo podkluzovalo a ještě k tomu jsem díky jednomu kopci nemohla dýchat. Tak jsem se v půlce zastavila a dýchala. Prý bych nemohla být horskou cyklistkou. Nj..hold jsem se celé tři dny ani nehla a teď toto. Dalo mi to pěkně zabrat. Jeli jsme se podívat do Životic u Nového Jičína na to, co způsobily povodně. A ke konci naší cesty jsme si dali závody. Nikdo nevyhrál, jelikož jsme dojeli stejně. Vrátili jsme se o půl 8, takže jsme na kole strávili něco přes dvě a půl hodiny. Potom jsem se navečeřela a šla do vany. :-)

13. červenec

13. července 2009 v 8:30 About me
Ahoj :-)

Včera jsem si připadala jako opravdová fanynka. Na obličeji jsem měla namalované malé vlaječky, na sobě jsem měla triko Czech republic a taky vlajku, teda ještě ty jejich třískátka BNP PARIBAS. xD Se mi ta značka strašně líbí a taky jsme si tam na té obrazovce oblíbila dvě reklamy, jednu od O2 extra a druhou u které nevím název. Dotáhli jsme to do zdárného konce. Opět bylo plno mexických vln a nakonec: Kdo neskáče není Čech a tak celá hala skákala. Nj, Štěpánek hrál božsky. Domů jsem se vrátila o půl 8. Na stole na mě čekaly chlebíčky, roláda, brambůrky, Telka a kdo ví, co všechno. Snědla jsem 5 chlebíčku a raději šla odtamtud pryč. Do 10 hodin jsem strašila u pc, jelikož tu chtěl jít opět taťka. Sledoval historii Davis cupu a četl mi to. V 11 hodin jsem se odebrala do postele a vstala v 8 hodin. Teď mě čeká snídaně a pak vůbec nevím. :-(

Snídaně: Dobrá vláknina, bílý jogurt, kiwi

Svačina: malinovojahodový tvaroh

Oběd: kuřecí polévka, rýže s játrou, zelí

Svačina: Dobrá máma višňová s červeným a černým rybízem, jahoda, 2 rice cakes se sýrem Gervais

Večeře: 2 rajčata, hrášek

Pití: Magnesia, ovocný čaj

12. červenec

12. července 2009 v 9:15 About me
Ahoj :-)

Začíná mě štvát, jak každý druhý kdo mě zná, navštěvuje skoro každý den můj blog. Asi s tím budu muset něco udělat, jen ještě nevím co. Včera jsem se z tenisu vrátila chvíli po 5. hodině. Byla to nádhera, i mexické vlny proběhly. Takže doufám, že to dnes dáme. Potom jsem se se segrou dívala na Zombie - ostrov smrti, ale nedodívala jsem se dokonce. V 8 hodin zase chtěla, ať se s ní dívám na Princ a já, sice jsem to už viděla, ale dívala jsem se s ní. Dnes jedu na tenis už po 11. hodině, jelikož začína v jednu. Takže budu obědvat před 11 a pak budu asi do 8 hodin hladovět. Pokud si segra zase nekoupí popcorn. x) Včera měla babička svátek a dnes to prý chce po tenisu oslavit. Už vidím, jak se k ní v 8 hodin hladová hrnu a sním všechny sladkosti. xD Ehm..doufám, že to takhle nedopadne.

Snídaně: Dobrá vláknina, banán, mléko (už asi po 4, ale stále jsem se toho nenabažila)

Svačina: nic

Oběd: rýže s vepřovou roládou, obloha - řepa, zelí, okurek, rajče

Svačina: 5 sušenek Bebé

Večeře: 5 obložených chlebíčků

Pití: 0,5 l rychlých špuntů xD

Musím z jídelny pryč, protože tam je hromada jídla typu brambůrky, roláda, chlebíčky a kdo ví, co všechno.

KDO NESKÁČE NENÍ ČECH! VÝHRALI JSME! xD

Naštvaná

11. července 2009 v 18:10 About me
Tak jako mi dokázala zlepšit náladu výhra našich tenistů, tak mi ji hned na to dokázala zkazit Obesitte. Jelikož dělá totální blbost. Chce se vrátit k nejezení. Do teď nepochopila, že to nemá cenu. Zničí si život. Sama říkala, že už si anorexii léčila doma. Vidím, že ji chce mít znovu. A to jen proto, že ji trošku stoupla váha. Jenže to je normální, že ty kila začnou jít nahoru když začneš jíst "normálně".
Abych řekla pravdu, mírně jsi mě zklamala.

11. červenec

11. července 2009 v 9:37 About me
Ahoj :o-)

V 11 hodin jsem se uložila do postele, jelikož jsem z toho fandění byla unavená. O půl 8 mi zvonil budík, jsem ho vypla a spala dál. Teda chvíli jsem poslouchala taťku, jak na chodbě vytahuje psovi klíště a mamku, jak se chystá jet do obchodu. Nakonec jsem usla a vzbudila se kolem 9. hodiny a ne a ne se vyhrabat z postele. Taťka už měl v kuchyni kecy, že nechápe, jak takhle dlouho můžeme spát a tak jsem vstala. Zjístila jsem, že na oběd bude vepřové maso a zdrbala mamku, že mi už strašně dlouho slibuje rybu. Hm, že si prý mám pro ni jít do mražáku a nechat ji rozmrazit. Jenže já jsem tak lína a nešla jsem tam, takže budu mít vepřové maso. Tenis dnes začína ve 2. Veze nás tam od té kámošky strýc a ta čtyřhra by měla skončit během 3. hodin. Takže na jídlo kašlu, to vydržím a hladovět nebudu. Konečně mám zase 62 kg, sice jsem se vážila po snídani, ale i tak tam je. Teď se chystám do vany. Se mi začalo loupat čelo, teda spíš celý obličej. :( (od opalování)

Snídaně: Dobrá vláknina, banán, mléko

Svačina: ovocný tvaroh

Oběd: brambory s rybou, rajčatovo-okurkový salát

Svačina: popcorn

Večeře: pohanka s vepřovou roládou (plněná cibulí a kuřecím masem), rajče

Pití: Magnesia

Davis cup

10. července 2009 v 22:29 About me
V jednu hodinu pro nás přijel taťka a vydali jsme se směr Ostrava. Taťka strašně spěchal, protože si myslel, že tam v pátek bude zácpa. Přitom tenisové utkání začínalo až ve 3. Seděli jsme tam už od dvou. Sestře a její spolužačce, která tam taky ještě měla segru, zabavili batoh s jídlem a pitím. Musela si ho za 20 kč uložit do autobusu, kde si ho po skončení vyzvedla. Fakt boží, v březnu zabavovali jen víčka od flašek, či celou flašku a teď už i batohy. To je fakt ujeté, přitom kabelky si lidé mohli nechat. Hned po příchodu jsem si koupila neslazené pití a pila ho se segrou a stejně jsme to nevypily celé. Já trpěla 9 hodin hlady, jelikož jsem byla lína si vystát frontu na párek. xD Segra si vystála frontu na popcorn, jenže já ho nechtěla. Ta kámoška si koupila jakési sušenky a hned na začátku párek, jelikož neobědvala. Ve 3 tedy začali hrát, sice Berdych na začátku prohrával, ale nakonec vyhrál. Štvalo mě jeho podání, jelikož to na poprvé snad nikdy nedal. Zjístila jsem, že má strašně sexy zadek. xD Za to Minář hrál hrozně, ani nemá typickou tenisovou postavu, takže prohrál, ale nedivila jsem se tomu. Hlavně, že jsem si zafandila. xD Zítra se hraje čtyřhra, takže se nehorázně těším. Musíme vyhrát. Si zítra strčím Bebéčka do kapes asi. xD V 9 hodin utkání skončilo a já se domů dostala kolem 10, po cestě jsem snědla mé jídlo, co jsem měla v batohu.

10. červenec

10. července 2009 v 8:54 About me
Ahoj x)

Jakpak se vede? Já se včera totálně nudila. Skoro celý den jsem proseděla u pc. Se segrou jsem zkoukla Krvavý Valentýn, který doporučuju. Líbil se mi. Potom má segra odešla na oslavu narozenin její spolužačky. Večer mě chytaly strašné chutě. Vzala jsem si borůvkovou Orbitku. Se mi totiž strašně v obchodě líbil ten fialový obal. Jenže vůbec mi to nepomohlo a chutě jsem měla dál. U babi jsem si řekla o čaj a koukala s ní na tv. O půl 11 jsem šla spát. Vstala jsem v 8 hodin a dala si snídani. Mňam. :-) Dnes odpoledne jedu se segrou a její spolužačkou na Davis cup. Budeme fandit. xD Kolem půl 2 pro nás přijede taťka a vratíme se po 9. hodině večer. Nemůžu si tam vzít pití. Bo to u vchodu zabavují. A nehodlám si kupovat předraženou Kofolu. Prostě slazené pití nechci. Taky nevím, co si vezmu sebou za jídlo. Přece tam nemůžu večeřet. xD Takže můj dnešní jídelníček bude katastrofální a následující dva dny také, jelikož jdu v sobotu i v neděli.

Snídaně: Dobrá vláknina, mléko, banán

Svačina: jogurtový koktejl Dobrá máma (půlka)

Oběd: zeleninová polévka (kukuřice, hrášek, květák, brokolice, celer, mrkev), brambory se 3 rybími prsty, rajčatovo-okurkový salát s balkánským sýrem

Svačina: nic

Večeře: dalamánek s bylinkovým tvarohem