Září 2009

30. září

30. září 2009 v 13:58 About me
Ahoj :-)

V noci jsem se probudila kolem čtvrt na 4, jelikož se mi zdál nějaký hnusný sen a pak jsem měla pocit, že jsem do 6 hodin vůbec nespala. Přitom jsem usla a vzbudila se před 6. Ráno se mnou busem jela babička. Jako obvykle jsem šla spolužačce naproti, ale ona se neukázala a ani nedala vědět, co s ní je. Druhou hodinu jsme psali dějepis, ještě že jsem se ho včera učila. Jsem si myslela, že ho píšeme až zítra. xD Bylo to na ABCD a budu mít určitě za 3. Štve mě to, jelikož jsem to uměla. Ruštinu jsme nepsali. Budeme ji psát v pátek. Domů jsem přijela o pů 2, jelikož jsem se do poslední vyučovací hodiny přezula. Doma mi mamka oznámila, že je babička nejspíš v nemocnici. Ráno jela k doktorovi a odtamtud ji sanitka odvezla do nemocnice a ještě se nevrátila. Snad si ji tam nenechají, s kým bych se pak večer dívala na tv. :-( Zítra píšu písemku z angličtiny a češtiny. Budu se muset učit. Taky bych už konečně měla udělat ten referát do dějepisu a kouknout se na biologii. Je toho zase hodně. :-( Už chci víkend. Všude nám jen plánují písemky a nevím, kdy se budu učit. U nás je totiž o víkendu pouť. Nevím, jestli na ni půjdu, moc se mi nechce. Beztak mamka k nám pozve část rodiny. Včera totiž cosi říkala o tom, že se chystá péct koláčky.

Snídaně: ovesná kaše (ovesné vločky, 2 jablka, rozinky, mléko)

Svačina: banán

Oběd: čočkovozelová polévka

Svačina: jogurt Fantasia (nejméně tučný jogurt, co jsem u nás v ledničce našla xD)

Večeře: 4 rice cakes, uzený sleď v omáčce, jablko
(Celou dobu jsem řešila, co si vzít k večeři. V ledničce už poměrně nic neni, teda je, ale vše nezdravé. Sýrů jsem už přejezená a tak jsem tam objevila sledě. Měl 120 g a 16,5 g tuku, 847 kJ..část omáčky jsem vylela a sledě snědla. Si to vždycky večeří trošku pokazím.)

Pití: ovocný čaj s citrónem, čaj proti kašli

Jelikož má spolusedící dnes chyběla. Tak jsem jednu hodinu seděla se spolužačkou, se kterou se moc často nebavím. O přestávce jedla nějaké pečivo a hned potom vytáhla z batohu papír a ptala se kolik je hodin. Na tom papíře byla vytištěna tabulka. V jednom sloupci bylo napsáno, co snědla, v kolik to snědla, s kým, co vypila, kolik kJ to mělo. Jsem koukala, co to má. Nakonec z ní vylezlo, že se s kámoškou domluvily, že sníží svůj denní příjem potravy. KJ ale nepočítá. Takže už je nás ve třídě 5, co se něčím takovým jako je jídlo zabývají. xD

29. září

29. září 2009 v 16:47 About me
Ahoj :-)

Jakpak se vede? Já jsem stále nachlazená, pořád mám rýmu a dnes se přídal už i kašel (mírně mě i pobolívá v krku), takže hrůza. Už chci být zdravá. Dnes jsem měla vyučování do půl 4. Měli jsme dvě hodiny tělocviku, ve kterém jsme běhali 50 metrů a skákali do písku. Profesor mi stále při skoku do písku říkal, ať se posunu o stopu vpřed, jelikož jsme stále měla rezervu. Asi 5x jsem skočila 2,7 metrů a nešlápla jsem na odrazovou desku a tak mi začal říkat, že prý mám fóbii z desky. Na 6. pokus jsem na tu desku konečně šlápla a skočila jsem 3,05 metrů. Sice to není nějak moc, ale bylo nás málo, co překonalo 3 metry. Pak jsem měla výtvarku. Pokračovali jsme v malbě obrazu. Kolem 4. jsem dorazila domů, poobědvala a začala se učit ruštinu. Asi budeme psát. Taky mám v plánu se začít učit dějepis, jelikož ho budeme psát ve čtvrtek. Do toho ještě ve čtvrtek píšeme angličtinu a češtinu. Takže je toho docela dost. Na zítřek jsme měli mít udělaný referát do dějepisu, ale všichni na to kašlou. Mě se do toho dnes moc nechce. Chci si ještě zacvičit a pak jít do vany, připravit si zítřejší snídani (ovesné vločky) a k tv.

Snídaně: Mysli s mlékem

Svačina: jablko, Corny tyčinka, 3 sýrové tyčinky (od kámošky)

Oběd: houbová polévka, brambory s rybou

Večeře: 3 křehké chleby s lučinou, 2 plátky Eidamu, rajče, jablko

Hřích: babička mi dala 2 trubičky o půl 9 večer :-(

Pití: ovocný čaj

28. září

28. září 2009 v 9:53 About me
Ahoj :-)

Včera jsem si říkala, že bych udělala ten referát do dějepisu. Otevřela jsem jednu stránku a tam toho bylo strašně moc, tak jsem s tím sekla. Odpoledne jsem šla do vany a začala se chystat do taneční. O půl 5 jsem čekala na kámošku, vezl nás tam totiž její děda. První jsme si zopakovali Waltz. Přišel pro mě ten samý kluk jako minule. Pak jsme si partnery vystřídali. Tančila jsem asi s 10 klukama za tu dobu. A nejlíp se mi tančilo s tím prvním. Jeden byl totální dřevo, ale tak to já jsem taky. xD Párkrát jsme kroky spletli, ale jinak v pohodě. Zatím mi nikdo na nohu nešlápl. Vůbec si nepamatuju jména těch kluků. Ke konci nás začali učit Jive. Byla jsem ráda, že pro mě přišel první tanečník. Stejně se pak zase vystřídali. Už se těším na další lekci. Tento týden už si vážně pojedu koupit nové boty a taky mi chce dát babička peníze na nové šaty. O půl 8 nás čekali mí rodiče, kteří nás vezli domů. V autě mi vykládali, jak taťka se segrou šli k oknu a pozorovali nás. Dokonce chtěli jít i na balkón, ale ten byl naštěstí zavřený. Domů jsem přijela kolem 8. a hned jsem se šla koukat na Superstar. Před chvíli mi mamka dala na stůl časopis Dieta, takže se dám asi do čtení. :-)

Snídaně: tvarohová Activia, Mysli

Oběd: houbová polévka, brambory s rybou

Svačina: jogurt Srdíčko, hrnek mléka

Večeře: 3 křehké chleby s pomazánkou a šunkou, 3 plátky Eidamu, jablko

Pití: zelený a ovocný čaj

Jsem u oběda mírně zdrbala mamku, že tu rybu obalila ve strouhance. První jsem ji řekla, že to jíst nebudu. Pak jsem si tu strouhanku z ryby oddělala a nakonec to snědla. Mamka měla zase plno řečí.

27. září

27. září 2009 v 8:58 About me
Ahoj :-)

Včera jsem prožila nudný den. Pořád mě bolela hlava a tak se mi nic nechtělo dělat. Buď jsem byla na pc nebo u tv. Jen chvíli jsem posilovala břišní svaly. Večer jsem koukala na Superstar. Zjístila jsem, že ten "stříbrný muž" je Ruda z Ostravy. Už se jednou v Superstar objevil. Dnes jsem vstala chvíli po 8. hodině. Zase jsem měla ucpaný nos a tak celkově jsem se cítila blbě. Přemýšlím, že bych dnes udělala referát do dějepisu o Kateřině II. Veliké, ať to nemusím dělat potom. V 5 hodin mě opět čekají taneční. Má váha se celé září pohybuje mezi 62-63 kg. Za tento měsíc jsem nezhubla ani gram a to jím poměrně "dietně". Hlavní je, že nepřibírám.

Snídaně: tvarohová Activia, Mysli, hrnek mléka

Svačina: 2 hrušky

Oběd: guláš, krajíc domácího chleba

Svačina: jogurt Activia citrónová

Večeře: 2 rice cakes, 3 plátky šunky, 2 jablka

Pití: ovocný čaj

26. září

26. září 2009 v 12:16 About me
Ahoj :-)

Včerejšek se vydařil. Vstávala jsem ve 2:20 a taťka mě zavezl do Příbora na autobus. Ve 3 hodiny jsme vyjeli směr Vídeň. Šíleně se mi chtělo spát, ale v autobuse jsem prostě nedokázala usnout, tak jsem poslouchala mp4. Nechápu, proč musel mít řidič během jízdy 45 minutovou přestávku. Vždyť do Vídně se od nás jede 4 hodiny. Kolem 9. hodiny jsme dorazili do Vídně. Šli jsme se podívat do nějakého kostela a pak jsme měli asi půl hodiny rozchod. Celá má třída (jelo nás 7) vyrazila do obchodu Claires mám pocit. S něma samozřejmě i já. Měli tam samé korálky, přívěšky, čelenky, náušnice, gumičky prostě všechno možné pro holky. Chtěla jsem něco koupit sestře, ale vůbec jsem se nemohla rozhodnout co. Bylo tam toho tolik. Nakonec jsem vybrala dvoje náušnice. Po rozchodu jsme šli do muzea umění MAKu. Viděli jsme výstavu ani nevím pořádně čeho. Byly tam koberce, krajky, modely budov. Potom jsme měli opět rozchod. S kámoškou jsme hledaly lavičky, abychom poobědvaly. Obešly jsme pár obchodů a já si koupila na památku panorama-pohled a normální pohled Vídně. V 1 hodinu jsme měli sraz před Albertinou. Dorazil tam i Matěj, jelikož tam jelo i rožnovské gymnázium a tak jsme se společně vyfotili. V Albertině měli hezké obrazy. Ve 4 hodiny jsme měli sraz před sochou Marie Terezie. Chvíli jsme bloudili po Vídni. Kámoš si chtěl sehnat pohled a kámoška kafe. Celou dobu jsem pozorovala lidi ve Vídni. Zdáli se mi úplně jiní než u nás. Bylo tam hodně cizinců, někteří měli přes ústa roušku. Kámoška se vyfotila s hýbající se sochou. Největší trapas byl, jak mi jedna Polka strčila do ruky foťák a že jí mám vyfotit. Měla nějaký divný foťák. Stále to nešlo vyfotit a ona do mě cosi hučela polsky a já ze sebe nevypravila ani slovo. Nakonec jsem ji vyfotila. Později jsme šli do MUMOKu, kde byla úplně nechutná výstava. Vůbec jsem nechápala, co je na tom umění. Byly tam fotky nahých můžů či žen a k tomu byly i videa. Třeba tam stahovali srnku z kůže, na zemi ležel nahý muž a na něj stékala srnčí krev, potom srnku rozřízli, dali mu kolem penisu její střeva a celé si to fotili. A nebo si tam jeden muž po zadku rozmazával výkaly. Opravdu jsem nechápala. Přišlo mi to úplně nechutné a tak jsme raději, co nejdřív odešli. Teda nejvíc mě v té budově bavilo s kámoši jezdit výtahem. To jsme si tam fakt nejvíc užili. Odjezd byl naplánován na 7. hodinu. Domů jsem dorazila kolem půl 12 a šla rovnou spát.

2:30 - tvarohová Activia, Mysli
17:30 - půlka celozrné bagety se sýrem Gervais a šunkou
18:30 - ředkvičky, rajčata, paprika
Pití: Magnesia

Dnes ráno jsem se vzbudila chvíli po 8. Šíleně mě bolela hlava, připadalo mi, že mám teplotu, trochu mě stále bolí v krku a mám ucpaný nos. Chtěla jsem si jet do města konečně koupit ty boty do taneční, ale taťka chtěl jet na chatu a přespat tam. Když jsem zjístila, že tam chce i spát, tak jsem řekla, že nejedu. Opravdu mi není dobře. Babička zůstala doma se mnou. Boty do taneční zase mít nebudu a to mám zítra další lekci, takže klukům asi budu šlapat v botech do špičky po nohách. Nakonec jsem vstala až kolem 12. a stále mi není nejlíp.

Snídaně: Dobrá vláknina, mléko, banán

Oběd: guláš, krajíc domácího chleba, 3 ředkvičky

Svačina: jogurt Activia višňová

Večeře: ředkvičkový salát (bílý jogurt, ředkvičky, vejce), krajíc domácího chleba

Pití: zelený čaj

24. září

24. září 2009 v 14:02 About me
Ahoj :-)

Už od včerejška mě bolí v krku. Jakoby nestačilo, že jsem měla angínu na začátku měsíce. :-( Ve škole byla docela nuda. V angličtině jsme skoro 15 minut s profesorem pomlouvali spolužačku (chodí s náma do třídy od kvinty, takže ji nikdo nemusí), která zrovna chyběla. Fakt jsme se nasmáli. Biologii jsem samozřejmě napsala úplně blbě. Domů jsem přijela opět o půl 2, vždy se na poslední hodinu přezuju, abych stihla bus. Dnes budu vstávat ve 2 hodiny v noci. Jedeme do té Vídně. Mamce jsem řekla, ať mi koupí časopis Dieta, ať mám v buse co číst. Vrátíme se zítra kolem půl noci. Jsem zvědavá, co budu celý den jíst. Řízky jsem tentokrát zavrhla.

Svačina: Corny tyčinka

Oběd: hrachová kaše, půlka párku, krajíc domácího chleba, rajče

Svačina: jogurt Activia borůvková

Večeře: celozrnný rohlík se sýrem Gervais, 2 plátky Eidamu, 3 plátky šunky, 4 ředkvičky

Pití: ovocný a zelený čaj

23. září

23. září 2009 v 13:53 About me
Ahoj :-)

Po dlouhé době jsem doma už o půl 2. Ze zeměpisu jsem dnes dostala 3 a 1 a z chemie za 3. Hold se moc neučím no. Se k tomu nemůžu donutit. Dnes se budu učit biologii, jelikož jsem se na to včera opět vykašlala. Vůbec se mi nechce. V pátek budu vstávat ve 3 hodiny v noci. Jedeme do Vídně. Navštívíme Albertinu a další muzea. Už se těším, aspoň na pátek se nebudu muset učit.

Snídaně: tvarohová Activia, Mysli, banán

Svačina: banán

Oběd: hrachová kaše, půlka párku, krajíc domácího chleba, kyselá okurka

Svačina: jablko

Večeře: půlka celozrnného rohlíku, 2 plátky Eidamu, sýr Cottage, 2 rajčata, půlka papriky

Pití: ovocný a zelený čaj

22. září

22. září 2009 v 16:24 About me
Ahoj :-)

Zase jsem unavená. Z matiky jsme dostali písemky. Asi budu propadat no, mám tam 4- a 4, raději to neřeším, stejně nejsem jediná. Ta profesorka neumí učit a když už, tak v té písemce mám debilní chyby. Na angličtinu jsme měli lektorku, která si do školy přivedla kamarády a ti nám vyprávěli o jejich životě a ukazovali nám fotky. V tělocviku jsme běhali 1,5 km. Konečně to mám za sebou, hrůza. Ve výtvarce jsme malovali ten obraz. Je docela složité namíchat stejnou barvu. Domů jsem dorazila opět o půl 4. Snědla jsem absolutně nechutnou polévku, ve které byla kapusta. Jsem myslela, že se pozvracím. Jsem to musela vyplivnout. V neděli byla má váha 64 kg a dnes jsem si stoupla na váhu poobědě a bylo tam 62,5 kg. Si ta váha fakt ze mě dělá srandu. Měla bych se dnes naučit biologii, ať se to nemusím učit zítra. Nejprve si ale zacvičím a pak uvidím.

Snídaně: tvarohová Activia, 3 sušenky Bebé

Svačina: 2 sušenky Bebé, Corny tyčinka

Oběd: zeleninová polévka, těstoviny s kuřecím masem, rajče

Večeře: celozrnný rohlík se sýrem Gervais, 2 plátky Eidamu, 2 rajčata

Sunshine

21. září 2009 v 20:02 Mé fotky
V sobotu..

21. září

21. září 2009 v 16:10 About me
Ahoj :-)

Konečně mám zase trochu času. V sobotu večer jsme vyzvedli Hanku a jeli jsme na chatu do Rožnova, kde jsme oslavili mé narozeniny. Asi v 8 hodin tam dorazil kámoš z tábora, přivezl ho jeho brácha na motorce a s ním jsme hráli človeče nezlob se. On samozřejmě prohrál. Než odešel, tak mi dal bonboniéru. V 10 hodin dorazil Matěj, jelikož byl na dva dny v Praze. Popřál mi k narozeninám a dal mi prupisku, která vydává elektrické šoky. V ruce držel ještě umělou růži, kterou jsem si nechtěla vzít, jelikož jsme se bála, že to bude zase nějaký podraz. Pořád mi říkal, ať ten květ rozeberu. Super no..v růži byly červené tanga. On prostě navštívil sexshop. xD A ještě mi dal 4 hamburgery z McDonaldu a tak jsme je společně snědli. Hanka mi dala žlutý pásek, který mám teď na sobě. Pak jsme se dali do opékání a do pití. Nutili jsme pít i segru. Spát jsme šli o půl 2 a vstávali jsme kolem půl 11. Na snídani jsme si dala chleba se salámem a brambůrky. Takže jsme celý víkend hřešila. Domů jsme přijeli asi ve 2 hodiny. Šla jsem do vany a začala se chystat do taneční. Přišla ke mě Bára, kterou jsme tam vezli. Obě jsme byly totálně vyklepané. V sálu nás bylo cca 90. Jedna holka nadbývala. Sedli jsme si na židle. Učitelé byli vtipní. Učili nás společenskému chování např. větu smím prosit a ne pojď se svíjet užovko. Nejprve jsme se učili kroky Waltzu a na konci jsme se měli spárovat. Přišel si pro mě nějaký kámoš od mé spolužačky. Měli jsme spolu konverzovat a pak jsme tančili. Už se těším na další lekci. Měla bych si sehnat boty bez špičky, jelikož na tanec nejsou vhodné. Domů jsem dorazila v 8 hodin. Měla jsem se ještě učit matiku a zeměpis, ale vůbec se mi nechtělo, tak jsem se šla dívat na Superstar. Ve škole byla po ránu sranda. Samozřejmě si všichni vyzkoušeli prupisku s elektrickými šoky. Asi 3x se lekli tak, že tu tužku hodili na zem. Dokonce ji strčili i profesorovi. Zeměpis a matiku jsem snad nějak napsala no. Vyučování jsem měla do půl 4 a teď se chystám učit biologii a posilovat, jelikož jsem to včera nestihla.

Snídaně: tvarohová Activia, 3 sušenky Bebé

Svačina: 4 sušenky Bebé, Corny tyčinka

Oběd: těstoviny s kuřecím masem, zelný salát

Večeře: 2 rice cakes se sýrem Gervais, 1 plátek Eidamu, 2 rajčata

Břicho

19. září 2009 v 16:17 Mé fotky
Aneb můj "špek"..

19. září

19. září 2009 v 8:51 About me
Ahoj :-)

Dnes je mi 17. Připadám si stará. xD Včera jsem skoro celý den sledovala tenis. Ten zápas Karloviče se Štěpánkem byl pěkně o nervy. xD Takový zápas jsem ještě neviděla, ty esa byly už pěkně trapné. Berdycha jsem dokonce nesledovala. Doufám, že to vyhrajem. Ať se pak na ně můžu jít podívat do Čez Arény. Za chvíli pojedu s našima do Mošnova na den NATO. Podívat se na letadla, stíhačky a jejich vystoupení.

Snídaně: tvarohová Activia, 3 kolečka Musli

Svačina: Corny tyčinka

Oběd: hovězí polévka, kuře s rýží, zelný salát

Svačina:

Večeře:

Pití: čaj, Bonaqua

Ve 4 hodiny jsem se vrátila z Mošnova. Šli jsme asi 10 km tam a 10 km zpět, ne-li víc. Byl to taťkův nápad tam jít pěšky v takovém horku. Bolí mě nohy. Teď půjdu poobědvat a nachystat se na chatu a sbalit jídlo. V 5 hodin bych chtěla vyjet. Vrátím se zítra v poledne, tak snad potom vás oběhnu, pokud to stihnu. O půl 5 musím být v tanečních a ještě bych se měla učit zeměpis a matiku, jelikož píšeme. VŠEM DĚKUJU ZA PŘÁNÍ :-)

18. září

18. září 2009 v 12:47 About me
Ahoj :-)

Konečně je tady víkend. Včera jsem šla spát už v 9 hodin. Ani na tv se mi dívat nechtělo. Dnes jsem měla vyučování jen do půl 12. Chemii jsem mírně nedala. Ve 12 hodin mi jel bus, ale ne až domů. Takže mě taťka i s mým kolem čekal na zastávce a dva km jsem jela na kole. Dnes bych se měla učit na pondělí, jelikož píšeme z matiky a ze zeměpisu a o víkendu nebudu mít vůbec čas. Zítra se chceme se sestrou podívat na den NATO do Mošnova na letiště. Tak doufám, že to výjde. Odpoledne jedeme na chatu do Rožnova oslavovat mé 17tiny a domů přijedu v neděli asi odpoledne a o půl 5 mě čekají taneční a ty končí o půl 8. Takže mám nabitý program.

Snídaně: jogurt Activia borůvková, 3 Musli kolečka

Svačina: Corny tyčinka

Oběd: brambory s filé, červená paprika, rajče

Svačina: jogurtový nápoj Dobrá máma, hroznové víno

Večeře: 2 rice cakes se sýrem Gervais, 2 plátky Eidamu, 3 plátky šunky, rajče

Pití: zelený a ovocný čaj

Skoro do 3 hodin jsem ztvrdla u pc a to jsem se chtěla dívat od začátku na Davis cup. Prohlížela jsem si spoustu blogů, na kterých jsem byla poprvé a také jsem si psala s kamarádem, o tom jak se chystá dát do pořádného posilování a do jeho sacharidových vln. Jsme si dnes v angličtině poušteli Alanis Morissette - Ironic. Ten text je opravdu ironie.

17. září

17. září 2009 v 16:32 About me
Ahoj :-)

Nelíbí se mi tohle počasí. :-( Ráno jsem měla krizi. Absolutně jsem nevěděla, co si obléct na sebe. Ve škole docela nuda. Líbilo se mi jen Zsv. Bereme psychologii. Už skoro ve všech předmětech začali zkoušet. Zítra píšu písemku z chemie. Dnes jsem po dlouhé době přijela domů už o půl 2. Poobědvala jsem, naučila se chemii, zacvičila si a četla u tv časopis. Babička mi včera koupila bílou podzimní bundu. Boží no..mám černou a bílou vestu a černou a bílou bundu.

Snídaně: tvarohový jogurt Activia, Mysli

Svačina: jogurtové Bebé, banán

Oběd: brambor s filé, zelný salát

Svačina: půlka tmavého rohlíku s Gervais, půlka papriky

Večeře: 2 rice cakes s Gervais, plátek Eidamu, půlka papriky, rajče

16. září

16. září 2009 v 16:50 About me
Ahoj :-)

Už chci víkend. Ve škole se jako vždy nic zajímavého nedělo. Teda přišla se na nás podívat naše bývalá těhotná profesorka. Slušelo jí to. :-) Bude mít chlapečka. Zeměpis jsem napsala nejspíš na 3. Dal tam samozřejmě i ostrovy, které na mapce vyznačeny nebyly. Po škole jsem jela s Bárou do Kopřivnice. Prošly jsme pár obchodů s botama a nikde se nám nic nelíbilo. Všude se prodávaly boty do špičky. Šly jsme se najíst do bistra. Daly jsme si čínské nudle a pak si Bára vybrala černé boty. Mě se moc nelíbily, ale na její noze to vypadalo dobře. Já si nakonec žádne nevybrala. Budu tančit v těch, co mám do špičky. Koupila jsem si dark brown podzimní bundu. Strašně se mi líbí a fialové náušnice. Bára si ještě koupila šedofialovou mikinu a černou "hučku" xD na hlavu. Pak jsme šly za mou mamkou do obchodu, aby mi koupila mé "zdravé" jídlo. Domů jsme přijely kolem půl 5. Už se mi nechce absolutně nic dělat. Bych si nejraději lehla a spala.

Svačina: 4 sušenky Bebé, jablko

Oběd: čínské nudle

Večeře: tmavý rohlík s Garvais, 1 plátek uzeného sýra, 2 rajčata

15. září

15. září 2009 v 16:29 About me
Ahoj :-)

Dnes jsem vyspávala, co nejdýl jsem mohla. Takže jsem si ráno nezacvičila. Každou přestávku jsem trávila s Hančou na chodbě. V angličtině mě Matěj zásoboval sms s vtipama, jelikož se ve škole nudil. Z matiky jsem dostala 4-, ehm pěkný to začátek. Raději to neřeším, hold jsem to všechno udělala přesně naopak, než to mělo být. Ale tak nebyla jsem jediná, kdo měl z toho špatnou známku. V tělocviku jsme běhali 100 m. Nesnáším běh, je to nejhorší činnost, co může být. Příště prý budeme běhat 1,5 km, si věří teda. Po dlouhé době mě bavila výtvarka. Začali jsme kreslit ten obraz, nejprve jsme si načrtli pomocnou mřížku a tím jsme v podstatě skončili. Příště už budeme malovat. Domů jsem dorazila opět kolem 4. hodiny a začala jsem se učit zeměpis (slepou mapu Evropy) a asi se kouknu i na dějepis, i když se mi vůbec nechce. Zítra si nejspíš s Bárou pojedu kupovat boty do taneční. Sice jedny mám, ale ty jsou zakončeny špičkou a já bych s tím každému šlapala po nohách.

Svačina: 3 sušenky Bebé

Oběd: kuřecí maso na paprice s rýží

Svačina: nic

Večeře: 2 křehké chleby s pomazánkou, 3 plátky uzeného sýra, půlka papriky, hroznové víno, jablko

14. září

14. září 2009 v 16:13 About me
Ahoj :-)

To vstávání mě zabíjí, ještě k tomu vstávám o 10 minut dřív, abych si stihla zacvičit. Předtím než jsem šla do školy, jsem zašla k doktorovi s močí. Ve škole byla poměrně nuda. V odpoledce jsme psali písemku z matiky. Štve mě, že jsem jeden příklad udělala naopak, takže mi dá asi za 3. :-( Dnes bych měla udělat "prezentaci", teda spíš takovou upoutávku do zeměpisu, kde jsme byli na dovolené. Takže budu psát o Slovensku, vůbec se mi do toho nechce. :-( Zítra máme zase vyučování do půl 4. Z toho máme dvě hodiny tělocviku a dvě hodiny výtvarky. Takže to nebude taková hrůza. Ve středu mě čeká písemka ze zeměpisu, budeme psát slepou mapu Evropy, celý povrch. V dějepise už taky profesorka začala zkoušet, takže můj volný čas budu trávit v knížkách. Proč jsem tak líná se učit? :-(

Svačina: 4 sušenky Bebé, Corny tyčinka

Oběd: přírodní řízek s rýží, rajče

Večeře: 1 křehký chléb se sýrem Garvais, 2 plátky šunky, 2 rajčata

13. září

13. září 2009 v 17:10 Mé fotky
Ahoj :-)

Dnes jsem vstala kolem 9 hodiny. Matěj mi napsal sms, že se nedokáže domluvit s Hančou. Pak jsem si zašla do vany a o půl 11 jsme se segrou šli 2 km na autobus. O půl 12 jsme dorazili do Příbora na pouť. Matěj a Hanka nás čekali na autobusové zastávce. Obešli jsme náměstí se stánkama a pak se vydali k nádraží ke kolotočům. Byli jsme jen na lodi, asi 4 letý kluk tam vybíral žetony a má sestra absolutně nechápala, co tak malý kluk po ní chce. xD Pak jsme šli do pizzerie, já si dala pizzu s olivama, sestra s ananasem a Matěj s Hankou si dali pórkovou pizzu. 4 pizzu jsme dostali zdarma. Mě ta pizza skoro vůbec nešla ukrojit a nějaký starý děda se tam na mě celou dobu díval, jsem si fakt připadala trapně. Potom jsme šli do parku, kde jsme snědli čtvrtou pizzu a pak jsme se prošli po hřbitově. Nakonec jsme skončili v parku na dětském hřišti. Kolem 4. hodiny pro nás přijeli rodiče, kteří si ještě chtěli projít náměstí. Od pátku posiluji na tom stroji. Mírně mě bolí břišní svalstvo, tak snad to bude mít nějaký účinek. Zítra mám školu zase do půl 4, vůbec se netěším. :-(

Snídaně: mléko, Dobrá vláknina

Svačina: přírodní řízek s rýží, rajče

Oběd: pizza

Večeře: nic

Pití: citronová Mattoni, čaj, Matějova šťáva

Si neumíte představit, jak jsem se tou pizzou přejedla.

12. září

12. září 2009 v 8:48 About me
Ahoj :-)

Dnes ráno jsem měla zajímavé sny, pořád jsem čekala na to, jak skončí a stejně si z nich nic nepamatuju. Měla jsem nastavený budík na půl 8, ale vstávala jsem až po 8. Chvíli jsem posilovala a pak jsem si udělala snídani. Dopoledne jsem měla jet s rodiči na chatu, ale je škaredé počasí. Takže budu doma. Asi se kouknu na matiku a budu relaxovat. Včera jsem se dodívala na Jste to, co jíte na streamu. Ta holka byla fakt dobrá. :-) Za chvíli se kouknu ke Stelle a podle ní si udělám menší seznam potravin, které si musím dokoupit. Fakt se mi strašně líbí její kombinace. :-)

Snídaně: bílý jogurt, banán, hroznové víno

Svačina: jablko

Oběd: rýže s játrou, rajče

Svačina: banán, rajče

Večeře: 2 rice cakes, 2 křehké chleby se sýrem a šunkou, rajče

Pití: zelený čaj, voda

Tomu teda říkám relax. Necelé dvě hodiny jsem v táčkách převážela dřevo.

A takhle já teď cvičím. :-)

Před chvilkou jsem poslala spolužačce obraz, který budu malovat ve výtvarce. Potřebuju totiž, aby mi to vytiskla, jelikož já mám jen černobílou tiskárnu. Mám pocit, že to nedokážu namalovat. :-(

11. září

11. září 2009 v 18:09 About me
Ahoj :-)

Včera jsem se chtěla koukat na Jste to, co jíte, jenže já u toho usla a nic jsem z toho neměla. Ve škole se nic zajímavého nedělo. Na pondělí máme domluvenou písemku z matiky a na pátek z chemie. To zase bude. Ze školy jsem přijela o půl druhé. Asi do 3 hodin jsem koukala na tv a pak jsem u ní usla a spala do 6. Za chvíli budu s rodiči slavit mé narozeniny, konečně dostanu ten stroj.

Snídaně: tvarohový jogurt Activia, 4 sušenky Bebé

Svačina: 1 kousek bábovky (kámoška mi ji ve škole dala), Corny tyčinka

Oběd: zapékané těstoviny

Večeře: 4 menší obložené chleby, kousek dortu, popcorn

Pití: čaj, trocha vína

Nj..dnes je ten jídelníček trošku horší. Ten stroj je boží, hlavně se na něm dobře leží. xD