Říjen 2009

28. říjen

28. října 2009 v 14:24 About me
Ahoj :-)

Jakpak užíváte volna? Já jsem celé dopoledne malovala obraz. Už mi chybí jen kousek. Hned po obědě jsem jela s rodiči na hřbitov. Líbí se mi podzimní barvy. Celou dobu jsem hlídala sestřiného psa. Hrůza on se vůbec neumí chovat. Pořád štěká a neumí chodit u nohy. Jsem chytala nervy. xD Nevím, jestli se mi bude chtít dnes domalovat ten obraz. Ještě se musím sbalit na tu táborovou víkendovku. Vůbec nevím, jaké oblečení si vzít do té zimy. Jede tam se mnou i sestra a můj nej kamarád Matěj s Hančou. Už se na ně strašně moc těším. Zítra musím vstát už v 6 ráno. O půl 8 máme sraz a v 8 jede vlak směr Pocheň. Zítra budu jíst řízky s chlebem. Takže budu hřešit. Taky mám nakoupené různé tyčinky a Bebé. Ozvu se vám asi až v pondělí. Pochybuju, že bych se sem stihla stavit ještě v neděli večer. Z včerejšího tělocviku mě bolí boky. Dělali jsme rozcvičku, kterou normálně neděláme, jelikož jsme měli suplování. Prsty ještě trošku pobolívají, ale není to tak hrozné.

Svačina: nic

Oběd: kuřecí vývar, brambor s treskou

Svačina: krajíc domácího chleba se sýrem Cottage, tvarohová Activia, řízek

Večeře: 3 krajíce chleba (začátek) s řízkem, půlka chleba s pomazánkou, kousek okurky, kousek buchty

Pití: zelený čaj, mléko

Hrůza..

27. říjen

27. října 2009 v 16:18 About me
Ahoj :-)

Dnes jsem měla vyučování do půl 4. V tělocviku jsme hráli volejbal a já si nějak narazila 3 prsty na ruce. xD Bolí to, když s tím pohnu. Ani kolečkem na myši nemůžu točit. Doufám, že to do zítřka přejde. Ve výtvarce jsme opět malovali obraz. Příští úterý ho máme odevzdat a já mám teprve půlku. A to už ho maluju víc jak 10 hodin. Opět ho mám tedy doma. Zítra bych to chtěla dokončit, ale pochybuju, že to stihnu. Ve čtvrtek ráno totiž odjíždím na víkendovku s táborem a vrátím se až v neděli odpoledne. (Jedeme do vesničky Pocheň poblíž Opavy) A to mám ještě stihnout taneční, které začínají v 5. Jsem na to fakt zvědavá, když domů dorazím ve 4. Zítra se tedy musím ještě sbalit. Vůbec nevím, co si vzít s sebou.

Snídaně: tvarohová Activia, 4 sušenky Bebé

Svačina: celozrnná bageta se šunkou

Oběd: kuřecí maso s těstovinami, dušená zelenina

Svačina: nic

Večeře: krajíc domácího chleba s tvarohem a šunkou, čtvrt celozrnné bagety, 2 plátky Eidamu

Hřích: 5 čtverečků čokolády

26. říjen

26. října 2009 v 16:29 About me
Ahoj :-)

Včerejší taneční jsem si užila. Má spolužačka dala mému tanečníkovi mé číslo a tak jsme si večer psali sms. V noci jsem byla každou chvíli vzhůru a měla jsem pocit, že se hodiny vůbec nehnou. Vyučování jsem měla do půl 4. Psali jsme 3 písemky. Dnes se musím vrhnout na malbu obrazu. Jak mě se nechce.

Snídaně: jablko, šáteček plněný čokoládou

Svačina: 2 krajíce domácího chleba se sýrem

Oběd: kuřecí maso s těstovinami, dušená zelenina

Večeře: 2 krajíce domácího chleba s tvarohem a šunkou, tvarohová Activia

25. říjen

25. října 2009 v 8:11 About me
Ahoj :-)

Dnes jsem vstala už v 8 hodin, dle nového času už v 7. Vůbec se mi nechtělo spát. V noci jsem byla aspoň hodinu vzhůru. Jsem celá rozlámaná, bolí mě celé tělo. Včera jsem dle hejbejse.tv posilovala vnitřní stranu stehen, hýždě, břišní svaly a ještě i dala pclass. (příště si ho dám ze začátku xD) Jde vidět, že můj posilovací stroj má opravdu nějaký účinek. Začalo mě bavit posilovat vlastní váhou těla. Z pclassu jsem byla celá zpocená. xD Měla bych takhle cvičit častěji. Jenže k tomu potřebuju vidět to video. Bohužel u pc stále někdo sedí a taky v této místnosti (ložnice) na to nemám klid. Včera nebyli rodiče doma, tak to šlo. Normálně v pokoji posiluju břišní svaly jen na stroji. Včera jsem taky strávila dvě hodiny učením se dějepisu. Snad to umím. Dnes mě čeká matika a angličtina. V 5 hodin mám opět taneční. Koukaly jste na Miss? Co na ni říkate? Mě se teda vůbec nelíbí. Líbila se mi 2 a 12.

Snídaně: 2 kousky švestkového koláče

Svačina: banán, kousek papriky

Oběd: zeleninová polévka, kuře s těstovinami, 2 kousky koláče, pár vlašských ořechů

Svačina: jablko

Večeře: krajíc domácího chleba s kuřecím masem a zeleninou z konzvervy xD

Pití: ovocný čaj

Tím obědem jsem si to pěkně pokazila. :-(

24. říjen

24. října 2009 v 12:29 About me
Ahoj :-)

Venku je opravdu příšerné počasí. Rodiče jeli na chatu a já zůstala se sestrou doma. Vstala jsem kolem půl 9. Jako vždy jsem zapla pc a po půl hodině jsem šla snídat. Potom jsem si listovala novinama a dala se do cvičení. Líbil se mi cvik z pořadu Jste to, co jíte a tak jsem ho vyzkoušela. Posilují se jim ruce. Pěkně mě to potom bolely. Měla bych je posilovat častěji, mám je totiž strašně slabé. Po cvičení jsem si nachystala věci do školy a listovala si starými časopisy (Yellow, Dieta). Na oběd mamka udělala koláč, ale ten já jíst nechci. Měla bych začít jíst zase zdravě a konečně zhubnout na 60 kg. Dnes bych se chtěla naučit dějepis, ale stále to odkládám.

Snídaně: jogurt Jogobella, banán

Svačina: hruška

Oběd: zeleninová polévka, krajíc domácího chleba s tvarohem, 3 menší rajčata

Svačina: jablko, jogurt Jogobella

Večeře: rýže s kuřecím masem, dušená zelenina, jablko

Pití: ovocný čaj pickwick, 4x zelený čaj, ranní čaj, 2x hrnek mléka, lipový čaj

23. říjen

23. října 2009 v 15:24 About me
Ahoj :-)

Jakpak se daří? Jsem ráda, že už je víkend. Sice počasí k ničemu a k tomu hromada učení, ale aspoň nemusím ráno brzo vstávat. Mamka cosi říkala, že chce jet taťka zítra na chatu. Já rozhodně nepojedu. Musím malovat obraz a ještě k tomu v pondělí píšeme písemku z dějepisu, angličtiny a matiky. Takže mám, co dělat. Dnes se ve škole nic zajímavého nedělo. Domů jsem dorazila o půl 2. Poobědvala jsem a začala si uklízet ve skříních s oblečením. Mamka mi zabrala dva velké šuplíky, do kterých mi dala prostěradla a povlečení a mé oblečení není v podstatě kam dát. Asi se za chvíli vrhnu na mou malbu.

Snídaně: krajíc domácího chleba s tvarohem, rajče

Svačina: 2 krajíce domácího chleba s máslem a šunkou

Oběd: rýže s kuřecím masem, dušená zelenina

Večeře: 2 krajíce domácího chleba s tvarohem a šunkou, rajče

Hřích: burské oříšky

Marně jsem doufala v to, že už mamka neupeče domácí chleba. Příjdu ze školy a na stole je čerstvý chléb. Takže v mém jídelníčku bude opět hromada chleba, jelikož si pak mamka stěžuje, že ho nejím a on pak plesniví. xD

22. říjen

22. října 2009 v 16:42
Ahoj :-)

Ve škole se nic zajímavého nedělo. Hned po škole jsem jela za rodiči do Kopřivnice. Koupit si boty. Vybrala jsem si jedny černé kozačky do špičky, z kterých mám radost. Opravdu se mi líbí. Koupila jsem si ještě fialovou sukni do taneční, spodní prádlo, ponožky, fialové rukavice a černou tužku na oči. Taky jsem si zkoušela rifle. Jedny mi byly malé a druhé zase velké. Ostatní se mi vůbec nelíbily. A taky mě přešla chuť potom, co mi jedny rifle podávala prodavačka. Taková stará paní, která si snad myslela, že jsem příliš tlustá. xD Si člověk ani sám nemůže vybrat rifle. Za chvilku se půjdu učit do ruštiny, posílím můj břišní špek a skončím u tv.

Snídaně: jogurt Srdíčko, krajíc domácího chleba

Svačina: 2 krajíce domácího chleba se sýrem, kousek makového hřebenu (od spolužačky)

Oběd: brambor s karbenátkem

Svačina: krajíc domácího chleba s tvarohem a rajčetem

Večeře: krajíc domácího chleba s tvarohem a 2 plátky šunky

Pití: čaj, cca 100 ml slazené minerálky

21. říjen

21. října 2009 v 14:10 About me
Ahoj :-)

Celé ráno jsem přemýšlela nad tím, jestli si mám umýt vlasy nebo ne. Zdály se mi totiž trochu mastné. Nakonec jsem se na to vykašlala. Večer bych si měla zastřihnout ofinku. Vždy když příjdu do školy, tak mám chuť hned sníst svačinu, i přestože jsem snídala. Domů jsem přijela o půl 2 a nachystala si oběd. Absolutně mi karbenátek nechutnal, tak jsem snědla jen jeden. Stále jsem měla hlad a tak jsem si dala mléčnou rýži skořicovou. Další hnus s plnotučným mlékem. Tento týden vůbec nejím zdravě. Stála jsem na váze a váha je naštěstí stále stejná. Odpoledne se nejspíš opět vrhnu na můj výkres do výtvarky.

Snídaně: Activia tvarohová, 1 kousek banánové buchty

Svačina: 2 krajíce domácího chleba s máslem, sýrem Eidamem a šunkou, 3 syrové tyčinky

Oběd: karbenátek s bramborem, mléčná rýže

Svačina: 2 krajíce domácího chleba s tvarohem a šunkou, jablko

Večeře: jablko, 2 krajíce domácího chleba s tvarohem a šunkou

Pití: hrnek mléka, čaj

20. říjen

20. října 2009 v 16:29 About me
Ahoj :-)

Byste nevěřily, jak se mi po ránu nechce vstávat. Bych nejraději zůstala v posteli. Dnes jsem měla zase vyučování do půl 4. Místo tělocviku jsme se dívali na futsálový zápas. Teda spíš jsme rozebíraly taneční a pomlouvaly ty kluky tam. O půl 4 pro mě nakonec přijel taťka. Vzala jsem si domů výkres z výtvarky, jelikož to nestihnu domalovat do 3.11. A přes podzimní prázdniny nebudu vůbec doma. Takže bych na tom měla začít dělat.

Snídaně: tvarohová Activia, banán

19. říjen

19. října 2009 v 16:52 About me
Ahoj :-)

Už mě štvě, jak nemůžu každou noc usnout. Co s tím? Včerejší taneční mě naštvalo. Netančila jsem s mým oblíbeným tanečníkem. On to měl vždy ke mě namířeno, ale ani jednou to nestihl. Musel vyzvat spolužačku, co seděla vedle mě. xD Vždy ho někdo předběhl. Jsem tančila se samýma dřevama. :-( Pokažké když se na něco moc těším, tak se to pokazí. Dnes jsem měla školu do půl 4 a pak jsem šla zase 2 km pěšky a zítra mě to čeká znovu.

Snídaně: jogurt Diet, půlka celozrnné housky

Svačina: 2 krajíce domácího chleba s máslem a Eidamem, pár brambůrků

Oběd: rajská omáčka se dvěma knedlíky a kuřecím masem

Svačina: Activia tvarohová, jablko

Večeře: necelá celozrnná bageta s tvarohem a šunkou

Pití: čaj, hrnek mléka, 100 ml slazené minerálky

Lepší to už nebude..

18. října 2009 v 15:30 Mé fotky
Líp se sama nevyfotím. xD Sestra prý nemá čas mě vyfotit. :-(

18. říjen

18. října 2009 v 9:57 About me
Ahoj :-)

Včera jsem se snad poprvé nekoukala na Superstar, jelikož jsem se na icq zakecala s kamarádem a počítač opustila až kolem 11. Stejně jsem pak nemohla vůbec usnout. První jsem poslouchala mp4 a pak si četla v deníku, který jsem si kdysi psala. Usla jsem asi až kolem půl 1. Dnes bych se měla podívat na češtinu, jelikož zítra píšeme. Jen se mi zase vůbec nechce. V 5 hodin mám opět taneční. :-)

Snídaně: jogurt Diet, mrkev

Svačina: 2 plátky Eidamu

Oběd: kuřecí vývar, rajská omáčka se 2 knedlíky a kuřecím masem

Večeře: 3 kousky jablečného koláče

Pití: zelený čaj, hrnek mléka

17. říjen

17. října 2009 v 9:58 About me
Ahoj :-)

Dnes s rodiči a sestrou jedu do Ostravy, podívat se do shopping parku. Vůbec se mi nechce do té zimy.

Snídaně: jogurt Diet, krajíc domácího chleba

Svačina: nic

Oběd: rýže s játrou, salát

Večeře: 2 krajíce domácího chleba s tvarohem, 2 plátky šunky, 1 plátek Eidamu

Pití: zelený čaj, hrnek mléka

Kolem 5. hodiny jsem se vrátila z Ostravy. Chtěla jsem si koupit kozačky, ale nevybrala jsem si. Buď byl moc vysoký podpatek a nebo žádný a když už tak chyběla má velikost. Koupila jsem si fialové šaty do taneční. Dlouhé šaty na kolonu jsem nikde neviděla.

16. říjen

16. října 2009 v 13:29 About me
Ahoj :-)

Konečně je tady víkend. :-) Dnes jsem měla školu do půl 12. Psali jsme písemku z ruštiny. Ve 12 hodin mi jel bus, do kterého nastoupili divní lidé. 5 chlapů typu "bezdomovci" asi ne doslova, ale vypadali zanedbaně a malý cigán. Ne že bych proti nim něco měla, ale byla jsem ráda když do autobusu nastoupila jedna profesorka. Bych se tam totiž jinak fakt bála. Potom jsem šla v dešti 2 km pěšky. Tentokrát s deštníkem. V trávě seděla nějaká ženská, která si zapalovala cigaretu. Nechápu, proč v takovém počasí jsou venku samé individua. Dnes jsem se se dvěma kámoškama bavila, jaké velikosti mají rifle. Ehm obě mají 27 a ještě k tomu tvrdí, že se vlezou i do 25-26. Jsem se nestačila divit. Si fakt začínám připadat zase tlustá. :-( Měla bych začít posilovat nohy a zadek.

Snídaně: ovesná kaše (ovesné vločky, mléko, rozinky, kokos, vlašský ořech)

Svačina: malá houska s máslem a Eidamem

Oběd: rýže s játrou (měli by zakázat mé mamce používat koření), řepa

Svačina: jablko, jogurt Srdíčko, nesolené arašídy

Večeře: 2 krajíce domácího chleba s tvarohem, 2 plátky šunky

Pití: ovocný a zelený čaj

15. říjen

15. října 2009 v 13:56 About me
Ahoj :-)

Včera jsem šla spát už o půl 9 a myslela jsem si , že se konečně pořádně vyspím. Omyl! O čtvrt na 10 šla sestra do vany a jelikož je koupelna hned vedle mého pokoje, tak jsem slyšela každý její pohyb. Naštěstí jsem na chvíli usla, jenže kolem 10. znovu pustila vodu a já byla opět vzhůru. Další probuzení bylo kolem 2 hodin a pak mě vzbudil v 6 ráno budík. Ve škole jsem stejně celou dobu zase jen zývala. Stále plánuji si koupit ty nové šaty do taneční, ale vůbec není čas. Chceme tam jít se spolužačkou, ale nějak se nemůžeme shodnout, ve který den. Jednou to nevyhovuje ji a jednoou zase mě. Nechce se mi tam totiž pak v tomhle počasí čekat na bus. Domů jsem dnes přijela o půl 2 a dala si mňam oběd. Později se budu učit ruštinu. Včera jsem posilovala břišní svaly na mém stroji a přitom mi praskla železná pružina, která mě střelila do boku. Divím se, že tam nemám modřinu. Pořádně to totiž bolelo. Ještě že mám náhradní, ať můžu posilovat dál. Tentokát ale se strachem, že časem praskne další. Ráno jsem se vážila a má váha je stále stejná.

Snídaně: tvarohová Activia, 4 sušenky Bebé

Svačina: 2 krajíce domácího chleba s máslem a sýrem Eidamem, 1 čtvereček čokolády, 3 gumoví medvídci

Oběd: bramborová placka, 3 malé bramborovozelné placičky :-)

Svačina:3 malé bramborovozelné placky

Večeře: jablko, mrkev, 2 krajíce domácího chleba s tvarohem, 2 plátky šunky, 2 plátky Eidamu

14. říjen

14. října 2009 v 14:18 About me
Ahoj :-)

Asi jako každého i mě štve počasí. Nehorázně mi kazí náladu. Se školou to není o moc slavnější. A tak jsem si včera jedla, co chci a dnes v tom pokračuji. Musím to zarazit, nebo to špatně dopadne. Včerejší den jsem strávila nad fyzikou a dnes se snad nic učit nemusím. Takže si prohlédnu vaše blogy. :-)

Snídaně: Activia tvarohová, 4 sušenky Bebé

Svačina: 2 krajíce domácího chleba s máslem a salámem!, sušenka Bebé, 3 syrové tyčinky

Oběd: koprová omáčka, vejce

Svačina: popcorn

Večeře: 2 krajíce domácího chleba s tvarohem, 3 plátky šunky

13. říjen

13. října 2009 v 18:20 About me
Ahoj :-)

Dnes vůbec nemám náladu sem psát. Bojuju s příklady do fyziky. Vůbec mi to nejde.

Snídaně: Activia tvarohová, 4 sušenky Bebé,

Svačina: 2 krajíce domácího chleba s tvarohem a šunkou, plátek Eidamu, 4 sušenky Bebé, 1 zlatý věneček

Oběd: koprová omáčka, vejce

Svačina: puding (hromada)

Večeře: chleba s hořčící a volským okem se šunkou

Pití: čaj

Dnešní jídelníček neřeším. Jím si, co chci. Hold mám divnou náladu.

Mix :-)

12. říjen

12. října 2009 v 16:26 About me
Ahoj :-)

Byste holky nevěřily, jaký mám debilní den. V noci jsem se pořád budila. Ráno se mi nechtělo jako vždy vstávat. Sotva jsem přišla do školy, tak jsem ztratila mou oblíbenou náušnici z Chorvatska. Tu jsem naštěstí našla na zemi ve třídě. V odpoledním vyučování jsme psali písemku z matiky, kterou jsem zas napsala nějak divně. Škola mi skončila o půl 4 a já neměla odvoz domů. Segra má totiž každé pondělí tenis do 4 a tak ji taťka vozí a mě se na ně nechce čekat. Další bus mi jede až v 5. A tak jsem jela busem, který nejede až k mému bydlišti. Pak jsem musela jít 2 km pěšky, bez deštníku. Domů jsem tedy dorazila totálně mokrá. Sice mi zastavil od bývale spolužačky bratr, ale já mu řekla, že už to mám kousek a že to dojdu. Jsem mu totiž nechtěla zamočit sedačky, moc dobře se s ním neznám. Myslím, že on ani neví, kdo jsem. Prostě totálně hnusný den.

Za to včera v tanečních jsem se měla božsky. Strašně mě to bavilo. Obzvlášť jsem byla ráda, že pro mě stále chodí jeden a ten samý tanečník. Dobře se mi s ním tančí, je s ním sranda a zná se s mou spolužačkou. Tančívám s ním už od první lekce. A taky bych s ním chtěla jít na kolonu, ale nebudu se vnucovat. Budu doufat, že mě pozve. xD

Jen co poobědvám, tak sem strčím ty slíbené fotky a pak mě čeká učení. Zítra píšeme písemku z biologie.

Snídaně: 4 sušenky Bebé, banán

Svačina: 2 krajíce domácího chleba s tvarohem a šunkou

Oběd: zelí, bramborový knedlík, kuře